Hehe, beyond bagger dusquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:54 schreef Remco_h het volgende:
damn... das geen eens bagger meer...
Probeer het eensquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:07 schreef Tomek het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.hier kan ik niet tegenopJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben dakloos.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:52 schreef LangeJan het volgende:
je eigen home-made baggermuziek
Ga dan maar ergens anders je daklozequote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:02 schreef PoeKeBakKe het volgende:
[..]
Ik ben dakloos.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hehe, neequote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:06 schreef Mastertje het volgende:
Ik moest lachuhom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is dat op zo'n creative keyboardje gemaakt ofzo?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Klinkt wel grappig.quote:
* Haarbalpasta wil het ook wetenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:46 schreef phellah999 het volgende:
hebbie dat met modplug tracker gemaakt?
Een Atari 1040St om precies te zijn met soundmon 2.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:54 schreef Haarbalpasta het volgende:
[..]
* Haarbalpasta wil het ook wetenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:40 schreef killswitch het volgende:
men neme 3 onzin users met te weinig bier en ranzige wijn
deze stopt men in een flatje en dat laat men in 24 uur gaar worden.
dan krijg je dus dit als resultaat
het heerscht de pannen van het dakquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:43 schreef Duncan-Death het volgende:
Wat een hemelsch nummer Killswitsch!
Komt hij ook op Fok! ?quote:Op woensdag 27 juli 2005 07:52 schreef --H-I-M-- het volgende:
Richard Steedie is toch heerser in dit genre!
http://www.soundclick.com/bands/3/steedie_music.htm
Vooral "out to sea" is een echte topper!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop