quote:Op maandag 25 juli 2005 13:10 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Shh, volgens mij had ie het niet door.

quote:

Over een paar jaar ben je een vals oud wijf.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:12 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Liever een vals wijf dan een oud wijf.

En dan gaat al het geld naar jou? Dachtutduseffeniethe?quote:Op maandag 25 juli 2005 13:14 schreef babette21 het volgende:
hebben jullie er wel eens aangedacht om op te gaan treden als komisch duo?!?
succes gegarandeerd, geloof me!!
en lucratief voor mij, aangezien ik Beaver heb gekocht enzo....![]()

Alsof jij nooit vals doet.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Over een paar jaar ben je een vals oud wijf..

Euhm.. even kijken... leuk, aardig, grappig, lief... nee, vals zie ik er niet tussen staan.quote:

de helft?!??! kom op zeg, mag toch wel íets van m'n 12 cent verwachten.......quote:Op maandag 25 juli 2005 13:17 schreef beaverhausen het volgende:
En dan gaat al het geld naar jou? Dachtutduseffeniethe?.
dat doe je nu toch ook al....quote:Ik ga een beetje gratis leuk en grappig staan te doen..

Weet je waar jij zit, Beavje?quote:Op maandag 25 juli 2005 13:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Euhm.. even kijken... leuk, aardig, grappig, lief... nee, vals zie ik er niet tussen staan..

De helft? Deal!quote:Op maandag 25 juli 2005 13:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
de helft?!??! kom op zeg, mag toch wel íets van m'n 12 cent verwachten.......
[..]
dat doe je nu toch ook al....

It's just a river in Egypt, Beau. Meer niet.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Weet je waar jij zit, Beavje?
[afbeelding]
Daar.![]()

* bookmarkquote:Op maandag 25 juli 2005 13:23 schreef beaverhausen het volgende:
De helft? Deal!
verklaar je nader................quote:Best deal of your life, babette, best deal of your life..

Nee, het is meer dan alleen dat, Beav.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
It's just a river in Egypt, Beau. Meer niet..

Moet ik dat nog uitleggen?quote:Op maandag 25 juli 2005 13:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
* bookmark
[..]
verklaar je nader................

Misschien is ze een beetje blont.quote:

Ik zie alleen maar een rivier.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:25 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee, het is meer dan alleen dat, Beav.![]()

ja.... want tot nu toe weet ik nog niet concreet wat het me op gaat leveren.....quote:
donkerblondquote:

quote:Op maandag 25 juli 2005 13:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja.... want tot nu toe weet ik nog niet concreet wat het me op gaat leveren.....
ik heb hier al 'n lief gescoord, en een vader voor m'n kind..... wat heb jij te bieden?!?
Winst, babette, haske veel winst. Enzo.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:14 schreef babette21 het volgende:
hebben jullie er wel eens aangedacht om op te gaan treden als komisch duo?!?
succes gegarandeerd, geloof me!!
en lucratief voor mij, aangezien ik Beaver heb gekocht enzo....![]()

Vergeet de koper van jou en je kind niet.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja.... want tot nu toe weet ik nog niet concreet wat het me op gaat leveren.....
ik heb hier al 'n lief gescoord, en een vader voor m'n kind..... wat heb jij te bieden?!?
[..]

alleen maar geld dus....quote:Op maandag 25 juli 2005 13:40 schreef beaverhausen het volgende:
Winst, babette, haske veel winst. Enzo..
Want Beau en ik gaan grappig doen. zodra we door hebben hoe dat moet..

ik ben helemaal niet verkocht?!quote:

guy-men?quote:

zeg zit me niet zo te pesten jij...quote:Op maandag 25 juli 2005 13:47 schreef beaverhausen het volgende:
guy-men?
Is dat net zoiets als X-men?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |