Daag me dan terug uit... Met de goeie matchquote:Op donderdag 28 juli 2005 10:08 schreef Robar het volgende:
Uhm SuperWeber, leuk dat je me al uitgedaagd heb enzow, maar is het niet zo dat ik volgens het schema thuisspeel?
==========> [Hattrick] Fok!-Cup 5 deel 3 -waar de eersten afhakenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:18 schreef qyn het volgende:
Trainingsupdate:
Positiespel: +1
Vorm: +7 / -6
TSI: +4090 / -500
Florent Chevrot (55435833)
18 years, excellent form, healthy
A pleasant guy who is temperamental and upright.
Has wretched experience and inadequate leadership abilities.
Speciality: Quick
Nationality: France
Total Skill Index (TSI): 9 140
Wage: 2 256 ¤/week including 20% Bonus
Owner: Waailappen United
Stamina: passable Goaltending: disastrous
Playmaking: brilliant Passing: weak
Winger: poor Defending: inadequate
Scoring: poor Set Pieces: poor
Ow &*^@#quote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:25 schreef Robar het volgende:
[..]
==========> [Hattrick] Fok!-Cup 5 deel 3 -waar de eersten afhaken
Omdat het makkelijker is dat hij zelf uitdaagt..... daarom doet ie dat denk ik... kijk, als hij 1x uitdaagd, dan kan jij (je bent vaker online, hij is op vakantie) accepteren... maar als je maandagavond nog niet uitgedaagd bent dan mag je wat anders regelen en verliest Chen met 5-0quote:Op vrijdag 29 juli 2005 07:41 schreef Dieptriest het volgende:
Mijn tegenstander van komende week (FC Chen) heeft blijkbaar een nieuwe tactiek, hij zet gewoon de "kan niet uitgedaagd worden" modus aan, en hoop zo op een 5-0 overwinning...
Volgens mij is het de afspraak dat het uitspelend team de uitdaging regelt....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:58 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Omdat het makkelijker is dat hij zelf uitdaagt..... daarom doet ie dat denk ik... kijk, als hij 1x uitdaagd, dan kan jij (je bent vaker online, hij is op vakantie) accepteren... maar als je maandagavond nog niet uitgedaagd bent dan mag je wat anders regelen en verliest Chen met 5-0Maar ik neem aan dat ie wel online komt, hij is de afgelopen dagen 2x online geweest dus
Zondagavond? Avond begint om 18:00....of moet ik wachten tot na 0:00 maandagochtend?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:18 schreef maniack28 het volgende:
Sexy Knieën heeft vorige week ook de wedstrijd tegen mij niet geaccepteerd. Ik heb toen tot maandag gewacht, maar ze heeft verder niks aangegeven, dus wat mij betreft mag je na zondagavond een friendly gaan regelen
Ben het helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:46 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Zondagavond? Avond begint om 18:00....of moet ik wachten tot na 0:00 maandagochtend?
Ik moet tegen FC Struisje en hij heeft nog niet geaccepteerd. Ik durf geen uitdaging meer aan te gaan omdat ik vorig week tegen Chen de boot in ging.
Chen heeft niets aan mij laten weten, ook niet op het forum....maar volgens Komrad kwam hij op IRC online. Ik geloof dat dan wel, maar wel jammer dat hij niets laat horen. Te meer omdat hij niet uit te dagen was. Zijn status stond ingesteld op "Kan niet uitgedaagd worden"
Toch een vreemde gang van zaken![]()
ja, weer dezelfde discussie als vorig week, maar ik vind dat volgend seizoen meer duidelijkheid moet zijn. dit is waardeloos
Ja, maar Chen heeft aangegeven op vakantie te zijn... stuur hem gewoon een berichtje dat ie je uitdaagt zodra die online is en dat jij hem voor maandagavond accepteerd!!! Misschien is het idd makkelijker dat jij uitdaagt, maar dat kan in dit geval dus niet. Mocht ie maandagavond niet geaccepteerd hebben dan heb je nog ruim de tijd om een friendly te zoekenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:19 schreef Dieptriest het volgende:
[..]
Volgens mij is het de afspraak dat het uitspelend team de uitdaging regelt....
Zondagavond na 24.00 uur.... de avond duurt tot 24 uur dus....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:46 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Zondagavond? Avond begint om 18:00....of moet ik wachten tot na 0:00 maandagochtend?
Ik moet tegen FC Struisje en hij heeft nog niet geaccepteerd. Ik durf geen uitdaging meer aan te gaan omdat ik vorig week tegen Chen de boot in ging.
Chen heeft niets aan mij laten weten, ook niet op het forum....maar volgens Komrad kwam hij op IRC online. Ik geloof dat dan wel, maar wel jammer dat hij niets laat horen. Te meer omdat hij niet uit te dagen was. Zijn status stond ingesteld op "Kan niet uitgedaagd worden"
ja, weer dezelfde discussie als vorig week, maar ik vind dat volgend seizoen meer duidelijkheid moet zijn. dit is waardeloos
Vind ik ook, maar dan moeten beide teams uitgedaagd kunnen worden.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:13 schreef pvrens het volgende:
het gaat er toch om dat de wedstrijd geregeld wordt... De fokcup was bedoeld dat je verzekerd(er) bent van een oefen wedstrijd. Ik zit er dus helemaal niet zo over in welk team uitdaagd, als de wedstrijd maar in het juiste stadion gespeeld wordt! (dit vind ik een goede regel trouwens om volgend jaar op te nemen)
sorry oldbie maar verwar je me met iemand anders wellicht? ik weet van nietsquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:46 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Oeps, sorry, dan is het een ander....iemand heeft het gemeld iig.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:53 schreef komrad het volgende:
[..]
sorry oldbie maar verwar je me met iemand anders wellicht? ik weet van niets
duhh maar ik wist gewoon van nietsquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:01 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Oeps, sorry, dan is het een ander....iemand heeft het gemeld iig.
Hoe dan ook, het is niet persoonlijk
Toen ik het nog organiseerde ging het goed... Zowel in de kerstperiode als in de zomerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:01 schreef komrad het volgende:
JD kan jij als wiskundige hier niet iets leuks voor bedenken (niet maken, maar een algoritme bedenken of zo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |