Ach, beetje spuug dr'op en gaan met die banaanquote:
nee, maar daar heb je speeksel voor. En dat vond ze er ook weer juist lekker aan.quote:
Yep, wel eens meegemaakt, wel eens meer dan eens ookquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:12 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Eerst een mooie intro gemaakt door FOK!-user Averon![]()
Voor de mannen:
- Hebben jullie dit wel eens meegemaakt?
- Was het lekker?
- Is het niet riskant, omdat je bv. naar de wc. moet of omdat je dan gaat slaan?![]()
Nou dan heb je denk ik wel veel speeksel gebruikt, als je der dan meteen kon neukenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:37 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
nee, maar daar heb je speeksel voor. En dat vond ze er ook weer juist lekker aan.
Speeksel, glijmiddel.... allemaal 1 pot nat,als het maar glijd toch?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:29 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Nou dan heb je denk ik wel veel speeksel gebruikt, als je der dan meteen kon neuken![]()
Ik persoonlijk vind dat Heel Vies, als er op mijn vagina ofzo gespuwd wordt, dat idee windt me helemaal niet op. Sterker nog, de geilheid verdwijnt..
Wij spreken hier over kutjes, geen vagina'squote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:29 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Nou dan heb je denk ik wel veel speeksel gebruikt, als je der dan meteen kon neuken![]()
Ik persoonlijk vind dat Heel Vies, als er op mijn vagina ofzo gespuwd wordt, dat idee windt me helemaal niet op. Sterker nog, de geilheid verdwijnt..
Das toch juist geil, effe op je kutje gespuugd worden en daarna geneukt wordenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:29 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Lang leve de spontaniteitquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:29 schreef dribbel79 het volgende:
Nee, als je een sigaretjes staat te roken met je vriendin in de tuin op zaterdagavond rond een uurtje of tien en ze ineens je broek losmaakt en je op het bankje heerlijk begint te pijpen, da's ook niet verkeerd...![]()
![]()
Na jouw verblijf in de bak weet jij toch alles van pijpen?quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:19 schreef Yildiz het volgende:
elke keer als ik dit topic in My AT terug ziet komen denk ik eraan van hmmm... wat moet dit super zijn
Nee, helaas niet, ik ben altijd veel eerder wakker dan mijn vriendin. Maar ik zou het dolgraag willen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:12 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Eerst een mooie intro gemaakt door FOK!-user Averon![]()
Voor de mannen:
- Hebben jullie dit wel eens meegemaakt?
- Was het lekker?
- Is het niet riskant, omdat je bv. naar de wc. moet of omdat je dan gaat slaan?![]()
Kortom: vertel je ervaringen
Dit is idd zoooooooooooo niet geil zegquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:29 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Beetje verkapte kijk-mij-nou-net-gepijpt-zijn postquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:57 schreef dribbel79 het volgende:
Gepijpt worden is sowieso heerlijk, ben zojust nog heerlijk gepijpt. Dat is echt goddelijk !!!
Niks verkapt, ik meld gewoon (ja, eigenlijk heb je best gelijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:11 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Beetje verkapte kijk-mij-nou-net-gepijpt-zijn post
Maar je heb wel gelijk
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 04:44 schreef SolidasRock het volgende:
ah, hier ken ik vrouwelijkICE dus van.... ze lijkt me een geil wijf nu ik 2 topicjes van haar ken...
(tevens een verkapte tvp-tje)
Ja ik heb geleerd dat als je een stijve hebt, je prostaat op zo'n manier je blaas afklemt, dat je niet kunt plassen, zegmaar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:48 schreef Preapus het volgende:
Maak me gek...
Nog nooit meegemaakt, maar lijkt me helemaal te gek. Maar dan moet de vrouw die mij pijpt wel een grote mond hebben, want 'smorgens istie Xtra large![]()
En wat dat plassen met een stijve betreft, dat schijnt met je prostaat te maken te hebben en ik kan ook niet plassen met een stijve.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |