IKquote:Op maandag 25 juli 2005 15:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
wie zegt dat je het alleen bij je man doet
Ik ben blij dat je het lekker vondquote:Op zondag 24 juli 2005 14:20 schreef -Struikrover- het volgende:
Man: 1x meegemaakt, heeeeeeeerlijke manier om wakker te worden
Dat heeft er totaal niets mee te maken, je kunt gewoon niet in de pot pissen als je harde paal met z'n kop omhoog staat, het is technisch misschien mogelijk als je een hele rare houding aanneemt en dan je stijve lul min of meer naar beneden drukt, dan moet je nog het geluk hebben dat je maar heel weinig zeik hebt, en dat is ook al bijna nooit het geval s'morgens vroeg.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:25 schreef Tarak het volgende:
[..]
Dat kan ook niet. Dat zou betekenen dat je zou kunnen urineren in plaats van klaarkomen bij het seksen. Dat lijkt me voor een vrouw toch een onaangename verrassing.![]()
Volgeplast
Biologisch is het ook zo, betreffende user kan lullen als brugman. Uiteindelijk zeikt hij NIET met een stijve knoert.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:26 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik. Dat moeten we natuurlijk niet hebben he![]()
Maar sommige mannen beweren weer dat je met een stijve bijna onmogelijk kán plassen.
Half-stijf wel, volledig stijf niet.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:09 schreef Averon het volgende:
Succes daarmee.
En inderdaad als je echt wil kan je plassen met een stijve. Maar wil je dat als er een mooie vrouw bezig is een ander soort vocht te winnen?
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:53 schreef FuifDuif het volgende:
Een vrouw die zich niet in kan houden totdat haar man wakker is, is een sloerie en verdient hoe dan ook slaag.
daar doe ik t iig voorquote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:53 schreef FuifDuif het volgende:
Een vrouw die zich niet in kan houden totdat haar man wakker is, is een sloerie en verdient hoe dan ook slaag.
Kinderen mogen niet eens seks hebbenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:06 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Omdat ik zo ver ontwikkeld ben, bedoel je, ik seks nogal kinderlijk vind?
Scheer je baard eens, en spoel de Koran door de wc.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:53 schreef FuifDuif het volgende:
Dat bedoel ik dus dat is nou echt lekker, gewoon in je diepe slaap lekker gepijpt worden, dat is zo lekker, je slaapt en dan in 1 keer wordt je langzaam er van bewust dat je lekker wordt gepijpt.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:26 schreef Averon het volgende:
Probeer de variatie 's nachts pijpen, zorg er op een of andere manier voor dat je 's nachts wakker word en ga dan je gang.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:24 schreef DreamyGirl het volgende:
Wakker pijpen wil ik binnenkort graag een keer proberen bij mijn vriend (hopelijk leest ie dit nu niet anders is de verassing eraf), het vervelende is vaak alleen dat hij eerder wakker is als ik
![]()
Wat voor last heb jij er nou van dat iemand dat bij haar vriend doet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |