je hebt pas echt recht van opscheppen als je hebt gezien wat ik heb gezien, o.a.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:41 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik was giser bij Within Temptation...![]()
</opschep mode).
er is toch nog hoop voor de jeugd van tegenwoordig.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:58 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
R&B is een van de weinige dingen (gothic, metal, hardrock) waar ik juist weinig/bijna niet naar luister.
Vertegenwoordig ik dat? Ben ik de hoop van de jeugd van tegenwoordig?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:31 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
er is toch nog hoop voor de jeugd van tegenwoordig.
als je niet van ruk&butt houdt wel ja; kijk eens om je heen en wijs me een klasruimte vol leeftijdsgenoten aan die het ook niet leuk vindenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:38 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Vertegenwoordig ik dat? Ben ik de hoop van de jeugd van tegenwoordig?Oh my...
Oi... Dat wordt verzamelen...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:39 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
als je niet van ruk&butt houdt wel ja; kijk eens om je heen en wijs me een klasruimte vol leeftijdsgenoten aan die het ook niet leuk vinden
Ne pas possible.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:39 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
als je niet van ruk&butt houdt wel ja; kijk eens om je heen en wijs me een klasruimte vol leeftijdsgenoten aan die het ook niet leuk vinden
geloof me; ik heb er uitgebreid onderzoek naar gedaan en het klopt wel; merk je wel als je over 5 jaar de jongere generatie moet beschouwenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:40 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Oi... Dat wordt verzamelen...
Maar van R&B houden of niet bepaalt de persoonlijkheid niet hoor. Ik denk niet dat je er zo'n zwaar 'label' aan kan hangen, dusch generaliseren.
ik denk het (helaaschquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:40 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Oi... Dat wordt verzamelen...
Maar van R&B houden of niet bepaalt de persoonlijkheid niet hoor. Ik denk niet dat je er zo'n zwaar 'label' aan kan hangen, dusch generaliseren.
* Fwnk eensch isquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:53 schreef -Trinity- het volgende:
Ik ken hele aardige mensen op niveau die op zijn tijd R&B leuk vinden en gewoon uitgaan. En daar kun je hele intelligente gesprekken mee hebben.
dat is ook wel zo ja.. maar dat komt dan door dat "op zn tijd"quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:53 schreef -Trinity- het volgende:
Ik ken hele aardige mensen op niveau die op zijn tijd R&B leuk vinden en gewoon uitgaan. En daar kun je hele intelligente gesprekken mee hebben.
ik heb ook mannen gezien tijdens mijn huisartsenstage die hele normale gezellige boeren uit het oosten leken; ondertussen staken ze hun jongeheer vaker in een schaap of kip dan hun vrouw en kinderen zich konden herinnerenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:53 schreef -Trinity- het volgende:
beetje foute zinsconstructie..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:02 schreef dr.dunno het volgende:
ondertussen staken ze hun jongeheer vaker in een schaap of kip dan hun vrouw en kinderen
Club 29, Enzo, Sally's, Spieghel (live jazzquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Noem eens wat tenten waar jij vaste klant bent.![]()
Waar woon je? Jazz isquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:07 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Club 29, Enzo, Sally's, Spieghel (live jazz) en de blauwe engel op woensdagavond is prima te doen ivm diverse muziek (zelfs Guns N' Roses en Nirvana
) . Verder begin ik de avond vaak in de kleine griet, omdat daar het bier vaak in de aanbieding is
(halve liter voor 1,50)
Ik zou zeggen neem eens een kijkje in de Spieghel . Is echt aan te radenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:11 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Waar woon je? Jazz is
Ah, groningen, das niet zo ver
Sally's ben ik ook wel eens geweest, leuke tent. Bieraanbieding is alleen op woensdagavond?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:07 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Club 29, Enzo, Sally's, Spieghel (live jazz) en de blauwe engel op woensdagavond is prima te doen ivm diverse muziek (zelfs Guns N' Roses en Nirvana
) . Verder begin ik de avond vaak in de kleine griet, omdat daar het bier vaak in de aanbieding is
(halve liter voor 1,50)
Ik ga ook bijna alleen op woensdagavond uit, dus vandaar. Stond een beetje vaag, sorry daarvoorquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Sally's ben ik ook wel eens geweest, leuke tent. Bieraanbieding is alleen op woensdagavond?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |