Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
Ik had voor ik ging ook al weer wat suits en hats verkocht... denk dat ik nu op de 930 zit, succes Dafan.. Dinsdag craft je voor mij toch weer betere shit dan voor jezelf, dus ik loop wel weer uit
Ik ben nu lvl 10 en ben naar de eerste wereld.. maar waar kan ik een Job krijgen?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende: ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg PieAir Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:49 schreef Roolio het volgende: Ik kan ook niet ROSEn want mn computer staat 120 km verderop. Waar ik overgens al sinds gisterochtend 11:15 internet heb!
Kan ik mooi 18 Clients tegelijk aanzetten als ik wil
Er zijn rare dingen aan het gebeuren met de prijzen.... LDfeathers gaan richting de 3M ... Verder knallen de prijzen van de G7's ook weer omhoog... Lag in de verwachting, maar ze zijn dan toch sneller schaars in de markt dan ik verwacht had, anders had ik wel ingekocht
Verder.. refine van (4) naar (5) niet meer met Al doen, dat is zonde.. Meteen door naar Au of U... dit verklootte een goede refine op mn crows
WOEI.. Net voor 750k per stuk LD feathers ingekocht, 25 stuks.. En 50 meter verderop verkocht voor 3,5m per stuk... kan ik er gratis weer ongeveer 80 bijkopen