ik ging nooit harder dan 60 (buiten de bebouwde kom weliswaar), hij kon ook niet echt harder trouwens, nooit opgevoerdquote:Op zondag 24 juli 2005 18:19 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
weet ik ook wel...
scooter is al helemaal onbegrenst, varioplaat is eruit enzo... dus hij gaat nou al naar de 80..
misschien dat een dikke uitlaat m verder trekt.
3?quote:Op woensdag 27 juli 2005 07:07 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
Nog steeds op mijn 24ste trotse eigenaar van 3 malaguti phantoms , Alle 3 lc dd digi versies ^^
binnenkort de tiger of the sky kappen set erbij ^^ zal wel binnenkort ff picje posten ...
Ik weet niet of jij ooit van topic doorlezen hebt gehoord, want ik sta er ook gewoon met mijn brommer tussen. Alleen ik snap niet dat mensen heel stoer doen met hoe hard hun brommer wel niet kan en dan gaan zeuren als de politie ze pakt.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:56 schreef Modwire het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Jaloers omdat je zelf nooit genoeg geld voor een brommer hebt gehad? Ontken het vooral, maar verneuk dit topic verder niet met je gezeik, aub...
ik heb ooit een puch macho gehad, en de achterlicht ging continu stuk, heb ik een led met weerstand gekocht en erop gesoldeerd. die is nooit meer stuk gegaan. bedoel jij nu dat jij hetzelfde wil doen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:51 schreef fs180 het volgende:
iemand een idee hoe ik led op mn oudepuch ga krijgen?
heb er namelijk gene verstand van enzo
maar iig, hoe heb jij dat dan precies gedaan? het erop gesoldeerd enzo..?quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ik heb ooit een puch macho gehad, en de achterlicht ging continu stuk, heb ik een led met weerstand gekocht en erop gesoldeerd. die is nooit meer stuk gegaan. bedoel jij nu dat jij hetzelfde wil doen?
dan moet je naar een elektro-onderdelenshop en zeggen dat je een ledje wil en een weerstand voor 12 volt. viola!!
juist, maar achteraf gezien had ik beter een oude lamp het glas ervan kunnen slopen en daarop 2 punten solderen, maar ikzelf heb het gwoon rechtstreeks eropgesoldeerd op de binnenwerk van een achterlicht. sterker nog, ik herineer me nu dat het eigenlijk 2 ledjes waren. je zag dan door de rood glas heen dat er 2 lichtjes waren. zag er best cool uitquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:53 schreef fs180 het volgende:
[..]
maar iig, hoe heb jij dat dan precies gedaan? het erop gesoldeerd enzo..?
ik herineer me ineens weer dat de weerstand die ik heb gebruikt heb gekocht in een brommerwinkel, deze was speciaal voor puch maxi/macho voor diegenen die steeds een kapotte achterlicht hadden. ga dus naar brommerwinkel en vraag voor een kant en klare weerstand (zitten stekkertjes aan).quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:59 schreef fs180 het volgende:
ah dat idee bevalt me wel, dat glas eraf slopenkan ik later wel iets zelf bouwen, maar ik heb alleen geen verstand van licht enzo, dus daar moet ik ff wat gaan opzoeken (als dat uberhaupt te vinden is..)
Nee, die mogen niet eens op de weg.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:42 schreef stijgende_ster het volgende:
Een maat van me heeft zo'n minibike, valt zo'n ding ook onder scooters?
nope, motormuis actiequote:Op donderdag 28 juli 2005 15:49 schreef kokos het volgende:
-205 euro gecorrigeerd 63km/h rijden binnen de bebouwde kom
Gelazerd? Dat is naatje.
Klopt, maar dat ding rijdt wel 80.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:47 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nee, die mogen niet eens op de weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |