Onzinquote:Op zondag 24 juli 2005 18:31 schreef pulsehhh het volgende:
maar 100 haal je sowieso niet met 50cc
Ja, dus wel, een buikschuiver met een snelle uitlaat kan met std cilinder boven de 100...quote:Op maandag 25 juli 2005 14:40 schreef Moreno het volgende:
[..]
100 haal je niet met 50cc, ja op je scooter teller, maar niet digitaal![]()
dat weet ik ook wel, maar hij had het over een scooterquote:Op maandag 25 juli 2005 16:28 schreef Modwire het volgende:
[..]
Ja, dus wel, een buikschuiver met een snelle uitlaat kan met std cilinder boven de 100...![]()
dus nou heb je die strippenkaarten niet meer nodig zekerquote:Op maandag 25 juli 2005 19:45 schreef MouseOver het volgende:
Ik heb een tijdje geleden m'n civicje weggedaan omdat ik weer met school begonnen ben en ben nu sinds 3 dagen de trotse eigenaar van een scooter.
[afbeelding]
Zhongyu 4takt. Geniaal. verbruikt 1:55.
Niet echt mooi maar erg functioneel
Die hint kwam vanmiddag al toen ze in de bus vielenquote:Op maandag 25 juli 2005 19:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
dus nou heb je die strippenkaarten niet meer nodig zeker
HINT
vergeet dan het bericht in je fotoboek ook maarquote:Op maandag 25 juli 2005 19:51 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Die hint kwam vanmiddag al toen ze in de bus vielen
en werkte toen gelijk als trigger
edit: overigens is het per post overgemaakt dus een dag of 2 zal er wel overheen gaan
Wat is het probleem? Jaloers omdat je zelf nooit genoeg geld voor een brommer hebt gehad? Ontken het vooral, maar verneuk dit topic verder niet met je gezeik, aub...quote:Op maandag 25 juli 2005 19:19 schreef SlipSlop het volgende:
En dan ben je de pimp met je 100km/u op je scootertje. Komt de politie langs enmet de scooter.
Onee.. als de politie komt boek je hem natuurlijk gauw weg want die motorrijders houden je toch niet bijof je gaat op je plaat en je kan je scooter meenemen in je rugzak
Nogwel met opvoeruitlaatquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:48 schreef Koentje3 het volgende:
ZIEHIER!!! mijn snelheidsduivel!!!
*TROTS IS*
[afbeelding]
*PIMPED
Strakke Zuluquote:
whehehe, wat een idioot land!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 06:40 schreef StefanFM het volgende:
Mijn Honda Dream 125cc in Pai, Thailand een paar weken geleden. Dat ding ging makkelijk 100km/u en heb zelfs 120km/u mee gehaald. En dan rij je in Thailand links op de weg en geen rijbewijs en nog nooit zo'n ding bestuurd
ik zou best graag nog een keer een scooter kopen en opvoeren. lijkt me wel vet.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 07:54 schreef StefanFM het volgende:
Maar mag je als geen puber wel posten hier eigenlijk? Nou ja ik voel me af en toe nog wel een puber hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |