maar iig, hoe heb jij dat dan precies gedaan? het erop gesoldeerd enzo..?quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ik heb ooit een puch macho gehad, en de achterlicht ging continu stuk, heb ik een led met weerstand gekocht en erop gesoldeerd. die is nooit meer stuk gegaan. bedoel jij nu dat jij hetzelfde wil doen?
dan moet je naar een elektro-onderdelenshop en zeggen dat je een ledje wil en een weerstand voor 12 volt. viola!!

juist, maar achteraf gezien had ik beter een oude lamp het glas ervan kunnen slopen en daarop 2 punten solderen, maar ikzelf heb het gwoon rechtstreeks eropgesoldeerd op de binnenwerk van een achterlicht. sterker nog, ik herineer me nu dat het eigenlijk 2 ledjes waren. je zag dan door de rood glas heen dat er 2 lichtjes waren. zag er best cool uitquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:53 schreef fs180 het volgende:
[..]
maar iig, hoe heb jij dat dan precies gedaan? het erop gesoldeerd enzo..?

ik herineer me ineens weer dat de weerstand die ik heb gebruikt heb gekocht in een brommerwinkel, deze was speciaal voor puch maxi/macho voor diegenen die steeds een kapotte achterlicht hadden. ga dus naar brommerwinkel en vraag voor een kant en klare weerstand (zitten stekkertjes aan).quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:59 schreef fs180 het volgende:
ah dat idee bevalt me wel, dat glas eraf slopenkan ik later wel iets zelf bouwen, maar ik heb alleen geen verstand van licht enzo, dus daar moet ik ff wat gaan opzoeken (als dat uberhaupt te vinden is..)

Nee, die mogen niet eens op de weg.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:42 schreef stijgende_ster het volgende:
Een maat van me heeft zo'n minibike, valt zo'n ding ook onder scooters?

nope, motormuis actiequote:Op donderdag 28 juli 2005 15:49 schreef kokos het volgende:
-205 euro gecorrigeerd 63km/h rijden binnen de bebouwde kom
Gelazerd? Dat is naatje.

Klopt, maar dat ding rijdt wel 80.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:47 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nee, die mogen niet eens op de weg.

80& van de scooters mag dan niet op de weg.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:07 schreef kokos het volgende:
Mijn scooter mag ook niet op de weg.

Nah, het zal iets minder zijn. Zodra je iets veranderd mag je de weg al niet meer op officeel.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:55 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
80& van de scooters mag dan niet op de weg.

Nee hoor, 180 teller.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:40 schreef Ayaxola het volgende:
Iedereen maar zeggen dat ie 90 gaat terwijl het in het echt 75/80 is

nou eigenlijk heeft mijn licht het nog niet eens gedaanquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ik herineer me ineens weer dat de weerstand die ik heb gebruikt heb gekocht in een brommerwinkel, deze was speciaal voor puch maxi/macho voor diegenen die steeds een kapotte achterlicht hadden. ga dus naar brommerwinkel en vraag voor een kant en klare weerstand (zitten stekkertjes aan).
maar het is me nog altijd niet duidelijk waarom je ledjes wilt'? gaat jouw achterlamp ook steeds stuk?

dat heeft ie dus ook ja..quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:56 schreef kokos het volgende:
Hoeveel CC? Meer als 49.9 is motor.

Jij wordt zeker vaak gegroet door motorrijders?quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:22 schreef beertema het volgende:
mijn dagelijks vervoer.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
een aprilia classic 50

nee het beestje is al 10 jaar oud.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:46 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Jij wordt zeker vaak gegroet door motorrijders?
Netjes hoor. Nieuw gekocht?

* Cerbie zoekt een plaatje op..quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:38 schreef kokos het volgende:
Ik heb eventueel nog een Italjet Dragster te koop voor de liefhebber.

jij had hem toch verkocht? iig ik heb zelfde alleen dan zilver gespotenquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:22 schreef beertema het volgende:
mijn dagelijks vervoer.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
een aprilia classic 50

ik heb niks verkocht.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:15 schreef luciferist het volgende:
[..]
jij had hem toch verkocht? iig ik heb zelfde alleen dan zilver gespoten

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |