WTF!!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:44 schreef Gizmore het volgende:
Mijn Aprilia SR50 LC met speciale bestickering waar ik een aantal jaren op rondreed, tijdje terug verkocht, maar wat was ie mooi (en snel uiteraard).
[[url=http://img324.imageshack.us/img324/1245/afbeelding060medium8sq.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img324.imageshack.us/img324/1359/afbeelding0569it.th.jpg]afbeelding][/URL]
Die Ninja Twinner: woei!![]()
![]()
Smaken verschillenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:09 schreef jaguar het volgende:
[..]
WTF!!![]()
wat moet je in godsnaam met 2 uitlaten om je scooter![]()
denk je dat je er harder door gaat ofzo![]()
oh ja, het ziet er nog niet uit ook
quote:
Ik vind persoonlijk zo'n Rieju RS2 zeer kut rijden, maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:40 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik heb nu me digicam hier dus zal vanavond foto's maken van me brommers!
Welke ik iig ga kopen als ik 16 ben is deze:
[afbeelding]
Een Rieju RS2 Matrix
En deze:
[afbeelding]
CrazyPBR 50cc
Dat is een viertakt schakelbrommertje! geweldingen dingen![]()
Zonder de begrenzing rijden ze al 90+, dat is de snelheid waar ze minimaal op gebouwd zijn, 120 kan zo'n ding nog wel hebben, hoor... De vering, banden en remmen zitten niet ver onder het niveau van een gemiddelde motor kan ik je vertellen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:54 schreef McNasty het volgende:
[..]
Als je zo'n buikschuivertje opfokt zodat ie 120 kan dan kan ik het begrijpen, het probleem is alleen dat ze daar helemaal niet op gebouwd zijn.
Woon je in de buurt van Emmen toevallig ?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:41 schreef Moreno het volgende:
..........
Ja nouja tis ook een kwestie van smaak natuurlijk, ik ben zelf ook geen fan van scooters, en wegracertjes alleen als ze keihard lopenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:54 schreef McNasty het volgende:
.....
rot op dit is gewoon een jaguar aerox kappen set, te duidelijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:41 schreef Moreno het volgende:
Hier mijn Aerox Jaguar. Het was eerst een normale standaard zwarte 2002 Aerox. Vorig jaar ben ik met die scooter gevallen en wilde hem dus laten spuiten. Ik ben toen naar de Jaguar dealer gegaan en daar de kleurcode van de Britisch Racing Green opgevraagd. Laten spuiten, stickers laten maken. En dit is het resultaat:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zien er niet uit, zijn echt enorm smakeloos, presteren voor geen ene meter en zijn veel te duur plus de kwaliteit is ruk.quote:
ennnn wat is er met die uitlaat.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:15 schreef McNasty het volgende:
[afbeelding]
Die uitlaat !![]()
Maareh, wat betaal je nou voor zo'n ding (nieuw)?
Niet dikker dan een Manston 2+C21 iig..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:12 schreef kokos het volgende:
Ik boek iedereen er hiet uit, tenzij Kevv een dikke cilinder heeft liggen?
Met mij Beta Ark LC 2002 , Hebo Manston 2, Yasuni c21
sorry Dali dat het nieit in verhouding is.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:25 schreef McNasty het volgende:
[..]
Veel te klein in verhouding met de rest van het voertuig
ik "boekte" jou eruit met allebei mijn vroegere 2wielers een sr en een rs.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:12 schreef kokos het volgende:
Ik boek iedereen er hiet uit, tenzij Kevv een dikke cilinder heeft liggen?
Met mij Beta Ark LC 2002 , Hebo Manston 2, Yasuni c21
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |