quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:21 schreef junkiesietze het volgende:
hoe post ik plaatjes zodat als je er op klikt ze groot worden?
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:15 schreef McNasty het volgende:
Ik vind die brommers die er uitzien als sportmotoren echt sneu, het ziet er supersnel uit maar je mag/kan er niet harder dan 40km/u mee en ze klinken als een electrische tandenborstel.
koop dan een oude Vespa ofzo, die zijn wel cool
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:24 schreef junkiesietze het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan maar zo...
boekt 80
binnenkort, snelle bocht en nieuwe uitlaat...quote:
Ik zie inderdaad regelmatig vrouwen achterop bij een gozer op een Vespa zitten. Als ik zo'n zogenaamd buikschuivertje zie dan zit er meestal een puistekop met felgekleurde helm op die over zijn stuur heen hangt om maar iets harder te gaanquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:21 schreef Chokeme het volgende:
[..]
[afbeelding]
Doe mij toch maar een buikschuivertje dan
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:27 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
binnenkort, snelle bocht en nieuwe uitlaat...
kom maar jonge... kom maar...
lekker grote plaatjes!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:24 schreef junkiesietze het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan maar zo...
boekt 80
Of de nieuwequote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:21 schreef Chokeme het volgende:
[..]
[afbeelding]
Doe mij toch maar een buikschuivertje dan
ja die had je te koop staan hier op fok volgens mijquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:56 schreef Pumatje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
RS70 , was leuk dingetje, helemaal opgeknapt enzo.
vlamde 140 ofzo, mega koppel.
was leuk getuned.
Maar ik hou toch meer van mijn honda civic![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:33 schreef McNasty het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad regelmatig vrouwen achterop bij een gozer op een Vespa zitten. Als ik zo'n zogenaamd buikschuivertje zie dan zit er meestal een puistekop met felgekleurde helm op die over zijn stuur heen hangt om maar iets harder te gaan
ik vind trouwens de term "buikschuivertje" toch echt te veel eer voor zo'n ding, dat is net zoiets als een Smart Roadster een bolide noemen
Nieuw waarde van een Aprilia RS ligt rond de ¤3100,- Maar tweedehands heb je ze al voor ¤900,- ofzo.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:15 schreef McNasty het volgende:
[afbeelding]
Die uitlaat !![]()
Maareh, wat betaal je nou voor zo'n ding (nieuw)?
Red Rosequote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:40 schreef SlipSlop het volgende:
Scooters zijn lelijk imho
Ik hou van iets aparts
[afbeelding]
en binnenkort in deze
[afbeelding]
Gassen met mijn koekblik
Ik ben begonnen met cliche's als reactie op dat plaatje wat eerder gepost is en dient ook met een korrel zout genomen te worden.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:59 schreef Chokeme het volgende:
[..]Dat gedoe met die cliche's altijd. Op scooters rijden alleen maar teringlijers die onverantwoord rijden etc etc, kom op, scheer niet iedereen over één kam. De mensen die de hele tijd zo zitten te zeiken zijn onderhand nog sneuer als de doelgroep waar ze zo'n hekel aan hebben. Zij gedragen zich immers net zo kinderachtig. Dan erbij, zo'n "buikschuivertje" hoeft toch ook geen 120 te lopen om er lol mee te hebben ? Ik kan me er best in vinden als je zegt dat die dingen er soms uitzien alsof ze de tegels uit de straat trekken, maar als je niet beter weet is het toch leuk om op zo'n ding te rijden ? Dus waarom jezelf van dat plezier onthouden ?
Ohja, Mijn oma rijdt ook op een Vespa, dus Vespa's zijn voor oma's.
Hoeveel ben je voor zoiets kwijt als je hem 2de hands koopt? (Wat voorn merk scooter is da?quote:
Merk? Aprilia.. Type: SR Stealth.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:56 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Hoeveel ben je voor zoiets kwijt als je hem 2de hands koopt? (Wat voorn merk scooter is da?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |