zie marktplaats? Die dingen blijven gewildquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:40 schreef fs180 het volgende:
hoeveel kost een rag snorcitta ongeveer?
Rob van de basisschoolquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:56 schreef rob-88. het volgende:
[..]
nog iemand met een puch maxi eigenaar hoop ikik heb sterwielen ( spaken moet je te veel onderhouden )
duurt nog ffe voordat je dr op mag?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:27 schreef Jaco90 het volgende:
Scooter/Brommer = BrEeZaH = Hardcore = Racist = FOUT.![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:27 schreef Jaco90 het volgende:
Scooter = BrEeZaH = Hardcore = Racist = FOUT.![]()
scooter mag breezah wezen, ik ben het niet. Me oom had toevallig deze scooter en hij wilde een nieuwe scooter (viva cityquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:01 schreef fs180 het volgende:
sco0tah is breezah
Wat zijn het toch stoere brommers he, die MT's. Kan er geen genoeg van krijgen iig.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:30 schreef NehcslowZ het volgende:
mn ex-gilera gsm
[afbeelding]
[afbeelding]
M'n Mt'tje
[afbeelding]
[afbeelding]
M'n dagelijks vervoer
[afbeelding]
Wtf manquote:
jah man ik zag in 1x iemand die kokos heette en uit Enschede komt ^^ ( toen dacht ik dat moet pim wel zijn )quote:
Ohja waarschijnlijk heb jij er verstand van ja :Squote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:09 schreef jaguar het volgende:
[..]
WTF!!![]()
wat moet je in godsnaam met 2 uitlaten om je scooter![]()
denk je dat je er harder door gaat ofzo![]()
oh ja, het ziet er nog niet uit ook
Jaco90 = verstand van zaken = 0quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:27 schreef Jaco90 het volgende:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:55 schreef rob-88. het volgende:
Jaco = ontwetend = IQ 76
jonge er zijn zat lui die brommer / scooter rijden die niet breezer zijn
Bv.......
Ik = Rijd Brommer = Drinkt Bier = Luister naar Rock ( dus ik vind me niet echt in de breezer groep passen )
Nee deze is grappigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |