Je zult me moeten PM'en voor m'n emailadres, want die knal ik hier niet zo neerquote:Omdat ik weet dat heel veel meiden graag via Asos willen bestellen maar dat vaak niet kan omdat ze geen CC hebben!
In het kort
- Geld naar mij overmaken gaat alleen via internetbankieren
- Hou rekening met verzendkosten van mij naar jou
- Ophalen kan in Rotterdam, op een afgesproken datum
- Bestelling doorgeven kan tot dinsdagavond
- Ik bestel niets voordat ik je geld binnen heb!
- Er kunnen maximaal 25 mensen meebestellen, anders wordt het wel heel veel gedoe voor mij. Ik laat het je ook weten als je net buiten die 25 valt.
Hoe gaan we het doen?
Jij stuurt mij een emailtje met als onderwerp 'bestelling Asos'.
Daarin zet je de productcode, maat, kleur en een link naar het artikel (NIET naar het plaatje). Ook vermeld je of je je pakketje op wil komen halen in Rotterdam (de datum overleggen we nog wel) of dat je wil dat het verzonden wordt (bedrag van pakketpost tel ik dan bij je bestellingsbedrag op). In het laatste geval is het handig om direct je adresgegevens achter te laten.
BESTELLING UITERLIJK DINSDAGAVOND DOORGEVEN!
Daarna neem ik geen bestellingen meer aan, anders wordt het veel te ingewikkeld en gaat het te lang duren.
Als ik al jullie bestellingen binnen heb, kan ik uitzoeken wat de verzendkosten per persoon zullen worden (als we met meer dan 14 mensen zijn zal het slechts 1 euro p.p. worden).
Dan maak ik een rekening voor elke meebesteller en die e-mail ik je dan samen met mijn bankgegevens.
Direct overmaken is het slimst. Vier dagen na het versturen van mijn rekening wil ik het geld dan binnen hebben, want de dag erna wil ik gaan bestellen.
Als je geld dan nog niet binnen is, vervalt je bestelling, want ik ga niks voorschieten! Mocht je geld een dag later alsnog binnenkomen maak ik het uiteraard direct weer naar jouw rekening over.
Data
25/3: Dit bericht geplaatst
27/3: Laatste dag bestelling doorgeven
28/3 (avond): Versturen rekening naar meebestellers
2/4: Deadline voor overmaken geld.
3/4: Parselmouth plaatst de definitieve bestelling op Asos.com
Hij is van m'n moeder ja. Maar ik bestel niks als ik geen geld van diegene heb gekregen voor de gestelde datum. Hooguit van mensen die ik persoonlijk ken en er een goede reden voor hebben, maar de mensen die ik dus niet ken hebben dan gewoon pech. Ik weet immers niet of ik die mensen kan vertrouwen.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:49 schreef BettyR het volgende:
Wow 15 bestellingen, dat is echt veel. Maar is het je eigen creditcard die je gebruikt? Want ik zou dus nooit zoveel bestellingen mogen aannemen op de creditcard van mijn ouders.
Wat betreft de maten: ik heb twee shirtjes besteld die alletwee ook wat aan de kleine kant waren ja.
quote:Op maandag 26 maart 2007 21:51 schreef parselmouth het volgende:
Zit nu op 20 mensen, dus het kan nog hoor
En jongetjes zijn ook lief, dus die mogen ook
Die paar dingen die ik onwijs gaaf vind zijn echt zwaar overpriced of niet in mijn maatquote:Op maandag 26 maart 2007 21:51 schreef parselmouth het volgende:
Hopelijk was ik nog op tijd.....quote:Op maandag 26 maart 2007 21:51 schreef parselmouth het volgende:
Wat heb jij besteld ?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:21 schreef jovink het volgende:
goed dat je kickt hoop dat ik ook nog op tijd ben :p
Ook niet, maar die lage waren inderdaad ook zwaar cheap bijna als extra paar er nog bij willen bestellenquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:05 schreef jovink het volgende:
[..]
rode lage allstars vet goedkoop, heb nog geen bericht terug gehad van parselmouth? jij?
9.0 = 42quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:32 schreef revolutionx het volgende:
die rode allstars wil ik ook wel bestellen...uk size 10 = ?
http://www.asos.com/infopages/SizeGuide/pgesizechart.htmlquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:32 schreef revolutionx het volgende:
die rode allstars wil ik ook wel bestellen...uk size 10 = ?
Tofquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:05 schreef imago het volgende:
[..]
http://www.asos.com/infopages/SizeGuide/pgesizechart.html
Er stond eerst wat anders, achteraf irrelevantquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:19 schreef jovink het volgende:
haha die was toch niet zo heel moielijk te vinden?
oh ik ben zeker een van die mensen met flinke bestellingquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:31 schreef parselmouth het volgende:
Ik heb bijna iedereen gemaild nu, alleen nog een aantal flinke bestellingen die ik even morgenavond af ga handelen. Want ik moet morgen weer om 7 uur op en dat asos-regelen heeft echt reteveel tijd in beslag genomen (lees: heel m'n avond).
Voor de all-star heren: ik hoop dat ze er nog zijn wanneer ik ze bestel! Want ik bestel 3 april pas... Mocht het het geval zijn krijgen jullie je geld natuurlijk gewoon terug he
Haha, ja jij ookquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:21 schreef EyesOpen het volgende:
[..]
oh ik ben zeker een van die mensen met flinke bestelling![]()
want ik heb nog geen mail gehad maar take your time, vind het echt super dat je dit doet!
Omdat m'n moeders creditcard een bitch is. Moest een nieuwe opgestuurd worden en dat kan dus wel een paar weken durenquote:Op woensdag 11 april 2007 13:41 schreef jovink het volgende:
waarom ging de bestelling niet door dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |