quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:28 schreef Young_David het volgende:
Freeman ... want commander Keen is dood
quote:
Hehequote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:41 schreef Anthraxx het volgende:
Keen en Falcon.
Ik houd niet van nerds met geweren
Die muziek vond ik juist vet cool, heerlijk up-beat en gewoon lekker. Raced heerlijk met het geluid keihard.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:06 schreef Jebus het volgende:
Gordon, das toch de eerste echte nerd-held volgens mij
En Falcon, na het briljante F-zero X (zo jammer van die muziek in GX)
Bij X zat een soort vage oldskool nintendo midi rock, met hele catchy deuntjes. Ik was daar echt aan verslaafd, dus was de omschakeling een beetje moeilijk naar de muziek van GX voor mij. Net als die stem van 3,2,1 go. In GX is dat zon neppe nicht, in X was het nog zon vage midirobot. Dat paste precies bij de sfeer van het spel imo. Desalnietemin is GX ook top hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:12 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Die muziek vond ik juist vet cool, heerlijk up-beat en gewoon lekker. Raced heerlijk met het geluid keihard.
Heb je de tussen filmpjes niet gezien van GX, die gast is zo ubercool man.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:12 schreef Morthill het volgende:
Hoe kan zo'n karakterloze kneus als Falcon in godsnaam een uber stoere vamp als Kain verslaan. WTF is er mis met de stemmers >_<
Commander Keen to the resque
Heb je Kaine ooit gezien??quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:14 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Heb je de tussen filmpjes niet gezien van GX, die gast is zo ubercool man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |