*zucht, je wil je het gewoon niet herinneren.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 06:24 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
*zucht, je wil je het gewoon niet herinneren.
(Vrouw reactie)
Of ze heeft het verdrongen. Dat doe je met nare ervaringen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 06:24 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
*zucht, je wil je het gewoon niet herinneren.
(Vrouw reactie)
Ja, je kunt wel een beetje lollig gaan doen, maar het is wel zo.quote:
Ja, je hebt helemaal gelijk!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 06:28 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ja, je kunt wel een beetje lollig gaan doen, maar het is wel zo.
(pissige vrouw reactie)
O, je bent er nog.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 06:27 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Of ze heeft het verdrongen. Dat doe je met nare ervaringen.
Changed my mind, beebquote:Op vrijdag 22 juli 2005 06:30 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
O, je bent er nog.![]()
Als je geen honing van m'n tepels wil likken, zie ik niet in waarom jij nog op mij moet reageren.![]()
Dat zeg je alleen maar om de discussie te vermijden.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 06:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, je hebt helemaal gelijk!(mannenreactie)
Dus toch likken?quote:
Dus als ik je gelijk geef, is het niet goed, maar als ik je ongelijk geef ook niet, nou zeg me wat ik dan moet zeggen... (geirriteerde man)quote:Op vrijdag 22 juli 2005 06:32 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar om de discussie te vermijden.
(vrouw in het nauw)
quote:
Ik wil alleen dat je me begrijptquote:Op vrijdag 22 juli 2005 06:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dus als ik je gelijk geef, is het niet goed, maar als ik je ongelijk geef ook niet, nou zeg me wat ik dan moet zeggen... (geirriteerde man)
Je bekijkt het maar, ik ga bij Jaap voetbal kijkenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 06:37 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik wil alleen dat je me begrijpt![]()
(irrationele vrouw contradictio in terminis)
He, niet flirten met vreemde mannen.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 06:38 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
He, niet flirten met vreemde mannen.![]()
DAN GA IK NAAR M'N MOEDER!!!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 06:38 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je bekijkt het maar, ik ga bij Jaap voetbal kijken(echt geirriteerde man)
ik vraag een scheiding aan! (man die er klaar mee is)quote:Op vrijdag 22 juli 2005 06:39 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
DAN GA IK NAAR M'N MOEDER!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(totaal geflipte vrouw)
Oehh.. doe datquote:
Als jij je Paul Frank t-shirtje aanhoud.... ik geil zo op dat aapjequote:
Nee, ik meende het niet zo. Laten we het uitpraten (lees: laat mij je neuken en alles laten vergeten).quote:Op vrijdag 22 juli 2005 06:41 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik vraag een scheiding aan! (man die er klaar mee is)
Afgesproken hoor!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 06:46 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Als jij je Paul Frank t-shirtje aanhoud.... ik geil zo op dat aapje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |