Het is te laat.. Geen redden meer aan.. Ik ben een BreeZaH sletje.. behalve dan dat ik geen breezers drinkquote:Op vrijdag 22 juli 2005 05:57 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik probeer je er enkel van te weerhouden om een BrEeZaH te worden hoor.![]()
Voor een slet is elke vorm van alcohol goedquote:Op vrijdag 22 juli 2005 06:01 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Het is te laat.. Geen redden meer aan.. Ik ben een BreeZaH sletje.. behalve dan dat ik geen breezers drink
En ben een fok!sletje
Ok, dan ben ik er dus geen! Yoegheiquote:Op vrijdag 22 juli 2005 06:02 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Voor een slet is elke vorm van alcohol goed
Om, je gerust te stellen: ik zou je nog wel neuken als jij de enige vrouw op aarde was; en ik een terminale ziekte had die enkel genezen zou kunnen worden door met jou te copulerenquote:
ze zouden maar eens bestaan... die ziektes...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 06:05 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Om, je gerust te stellen: ik zou je nog wel neuken als jij de enige vrouw op aarde was; en ik een terminale ziekte had die enkel genezen zou kunnen worden door met jou te copuleren![]()
zonder een zak over mijn hoofdquote:Op vrijdag 22 juli 2005 06:05 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Om, je gerust te stellen: ik zou je nog wel neuken als jij de enige vrouw op aarde was; en ik een terminale ziekte had die enkel genezen zou kunnen worden door met jou te copuleren![]()
ja dat zou voor mij ook een goede reden zijnquote:Op vrijdag 22 juli 2005 06:05 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
kan beter die zak over zijn lul heen trekken in het geval van........quote:Op vrijdag 22 juli 2005 06:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
zonder een zak over mijn hoofd![]()
lefgozer
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 06:01 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Het is te laat.. Geen redden meer aan.. Ik ben een BreeZaH sletje.. behalve dan dat ik geen breezers drink
En ben een fok!sletje
Trustenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 06:08 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik kan hier geen zinvol antwoord op geven.
triest
Ik kan je altijd nog vermoorden.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 06:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
zonder een zak over mijn hoofd![]()
lefgozer
Dan hoef ik in ieder geval niet met een oud zeik-wijf opgescheept te zitten.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 06:10 schreef djenneke het volgende:
[..]
en welk nut heeft u daar dan mee gediend?
dat is ook weer waarquote:Op vrijdag 22 juli 2005 06:11 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dan hoef ik in ieder geval niet met een oud zeik-wijf opgescheept te zitten.![]()
See yahquote:
Ok, als je echt een vrouw was, zou je nu beledigd zijn en mij uitschelden etc.quote:
op die test van de bbc scoorde ik +50... weet je nog?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 06:14 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ok, als je echt een vrouw was, zou je nu beledigd zijn en mij uitschelden etc.
Dit is gewoon niet leuk.![]()
Ja, ik weet het nog; ik ben vrouwelijker dan jij, dus ik vergeet niets.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 06:14 schreef djenneke het volgende:
[..]
op die test van de bbc scoorde ik +50... weet je nog?![]()
ik vergeet anders ook heel weinig...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 06:18 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ja, ik weet het nog; ik ben vrouwelijker dan jij, dus ik vergeet niets.![]()
Je wist anders niet waar het parapluutje hoorde te staan.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 06:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik vergeet anders ook heel weinig...![]()
heh?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 06:21 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Je wist anders niet waar het parapluutje hoorde te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |