quote:Op vrijdag 22 juli 2005 04:50 schreef Chanandler het volgende:
Lol geweldig. Ik geef me gewonnen, Imberr wint. Ik ga pitten ..mén.
Weltrusten allemaal
precies wat er stond: ook oudquote:Op vrijdag 22 juli 2005 05:31 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Als ik al oud ben, wat maakt dat jou dan?![]()
Oh ja, raadseltje! Het heeft meer dan twee lettergrepen, dus moest ik even nadenken! *giechel*quote:Op vrijdag 22 juli 2005 05:29 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Het is een raadseltje, weet je nog? van je kabouter plop agenda?![]()
Ik vind die opmerking WALGLIJK, GESTOORD en ONGEPAST!!!!quote:
ik mag jou wel...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 05:34 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik vind die opmerking WALGLIJK, GESTOORD en ONGEPAST!!!!![]()
![]()
![]()
Ben je single?![]()
Probeer: Bejaard.quote:
Dat zei Ma_jojo ook tot 2 weken terug.quote:
hij was wel iets te voorspelbaar hoor...quote:
Echt niet!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 05:36 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dat zei Ma_jojo ook tot 2 weken terug.![]()
Nee, je zei: He Nick, can I suck your dick.quote:
Jij leest echt dingen die je wílt lezenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 05:39 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Nee, je zei: He Nick, can I suck your dick.
Da's toch heel iets anders.![]()
Misschien wel, of... misschien lees ik wel wat jij wil.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 05:40 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Jij leest echt dingen die je wílt lezen![]()
Maak het niet onnodig ongewikkeld.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 05:43 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Misschien wel, of... misschien lees ik wel wat jij wil.![]()
you are soooo smoothquote:Op vrijdag 22 juli 2005 05:43 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Misschien wel, of... misschien lees ik wel wat jij wil.![]()
Ik dacht dat jij VWO deed?quote:
Ik ben nog niet eens begonnen een oudere dame als jij te versieren *wink *wink.quote:
Je valt nou ook al op bejaarden?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 05:51 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens begonnen een oudere dame als jij te versieren *wink *wink.![]()
Ja, maar daar denk ik niet bij na. En jij probeert me wel te laten denken.quote:
Ik heb foto's van je gezien en ben van gedachten veranderd; Ja, ik ben een gerontofiel, en ik ben er trots op.quote:
heeft mijn arrogante kutwijvenblik je niet afgeschrokken?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 05:56 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik heb foto's van je gezien en ben van gedachten veranderd; Ja, ik ben een gerontofiel, en ik ben er trots op.![]()
Ik probeer je er enkel van te weerhouden om een BrEeZaH te worden hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 05:53 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ja, maar daar denk ik niet bij na. En jij probeert me wel te laten denken.
Be gone, you evil spirit!
Je hebt gelijk, je bent lelijk, oud en mijn aandacht onwaardig; dank je dat je het even hebt rechtgezet.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 05:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
heeft mijn arrogante kutwijvenblik je niet afgeschrokken?![]()
* djenneke foto's moet gaan herzien
opluchting....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 06:00 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, je bent lelijk, oud en mijn aandacht onwaardig; dank je dat je het even hebt rechtgezet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |