quote:Op vrijdag 22 juli 2005 04:31 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik hoop... voor jouw welzijn, dat je niet probeert mij op te voeden alsof ik een kind ben. Want zoiets kan erg nare gevolgen hebben, betekende: jij dood, ik in de gevangenis. Dus... wees wijs en probeer mij niet op te voeden, want ik kan (legaal) niet verantwoordelijk worden gehouden voor mijn acties.![]()
Just a warning, anything else... I'm fine.quote:
*negeert volkomen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 04:34 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Just a warning, anything else... I'm fine.![]()
Nick you're a Dick. HAhah!!!111quote:Op vrijdag 22 juli 2005 04:34 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Just a warning, anything else... I'm fine.![]()
Ja, da's al de 142e keer dat je mij negeert,quote:
Als ik een foto van je had, a la..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 04:39 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ja, da's al de 142e keer dat je mij negeert,![]()
Stiekum heb je toch fanatasieen over mij.![]()
Hoer works for me!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 04:41 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Als ik een foto van je had, a la..
Maar nu ben je voor mij niets meer dan een... juah, laat ik 't netjes houden.. niets meer dan een goedkope hoer.
Onuitstaanbaar.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 04:43 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Hoer works for me!Dus je denkt wel aan mij? Dat vind ik een compliment.
![]()
Maar... strangely attractive.quote:
Maak je dat op uit mijn woorden?quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 04:50 schreef Chanandler het volgende:
Lol geweldig. Ik geef me gewonnen, Imberr wint. Ik ga pitten ..mén.
Weltrusten allemaal
:quote:Op vrijdag 22 juli 2005 04:51 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Maak je dat op uit mijn woorden?
[..]
Nee, uit je daden. Je blijft reagern op m'n posts.quote:
Ik reageer doorgaans op kansloze mensen als ik mij verveel, ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 04:58 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Nee, uit je daden. Je blijft reagern op m'n posts.![]()
En ik reageer op bijdehante tieners die zichzelf nogal slim vinden. Dus : It all works out.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 05:00 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik reageer doorgaans op kansloze mensen als ik mij verveel, ja.
Grappig!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 05:03 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
En ik reageer op bijdehante tieners die zichzelf nogal slim vinden. Dus : It all works out.![]()
...far away from eachotherquote:
Voor mij is dit allemaal voorspel, ga vooral door.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 05:05 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Grappig!
Van die mannetjes die denken dat ze mensenkennis bezitten.![]()
Je verpest 't weer.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 05:08 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Voor mij is dit allemaal voorspel, ga vooral door.![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 05:07 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
...far away from eachother
Yes, they did
Om de goede vrede te bewaren: Heyheyhey Nick!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 05:12 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren... 2 weken geleden; dat ik jou nog veel erger heb behandeld dan dit, en jij mij de volgende dag begroette met: He Nick
.
Je gaat toch niet arrogant doen omdat je een paar puber-vriendejes op FOK! gemaakt hebt hoop ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |