neem het op met een digicam en share het met ons!!!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:00 schreef Overlast het volgende:
Nou Ricardo, dat je zo'n smeerlap zou zijn had ik niet verwacht.
Ik vraag me af wat je ouders hiervan vinden
ZUl je morgen wel merken.
Open er een topic over.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:07 schreef nakede het volgende:
ik vind het gewoon geil en dat anderen mij dan ziek vinden is hun probleem,niet de mijne
psssst... tis meer hoe en wat je zegt. stel je eens voor, je bent al wat ouder en je leest een topic waarin een jongen uittikt dat hij een stijve krijgt van gedragen slipjes van 15-16 jarige meisjes, wat is dan je 1e gedachte? nu niet direkt replyen maar denk eens even na?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:07 schreef nakede het volgende:
ik vind het gewoon geil en dat anderen mij dan ziek vinden is hun probleem,niet de mijne
Je klinkt als een gemiddelde pedofiel, of slechte kutkloon.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:21 schreef nakede het volgende:
Ik denk na en er veranderd niks,het is gewoon wat ik ervan vind,en dat is dat ik gewoon supergeil wordt van die jonge tienermeiden en hun gedragen strings of ander ondergoed,ook de geile geur van hun strakke broeken vind ik seksueel zeer aantrekkelijk.
nu wil ik toch echt even weten hoe oud je bent en het is duidelijk dat al je bloed naar je pik stroomt ipv naar je hersenen dat je niet eens kan inzien waarom mensen zo reageren....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:21 schreef nakede het volgende:
Ik denk na en er veranderd niks,het is gewoon wat ik ervan vind,en dat is dat ik gewoon supergeil wordt van die jonge tienermeiden en hun gedragen strings of ander ondergoed,ook de geile geur van hun strakke broeken vind ik seksueel zeer aantrekkelijk.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:21 schreef rocco_siffredi het volgende:
Ik kan er wel een paar van m'n zusje uit de wasmand jatten. Wat bied je er voor?
Link?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:47 schreef nakede het volgende:
er is voor hen nog heus wel een forum over bejaardengroepen,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |