Zal ik nu maar al vast gaan lopen. Dan ben je er morgen net voor sluitingstijd denkt ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:16 schreef Adelante het volgende:
hmpf, niet thuis is geweest vandaag... morgen eens zien of ik het op het postkantoor kan gaan afhalen (da's wel 20 meter extra lopen)...
als ik vanaf hier ga lopen is het 125 km, dus dat klopt wel aardigquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:19 schreef ook_gek het volgende:
Zal ik nu maar al vast gaan lopen. Dan ben je er morgen net voor sluitingstijd denkt ik![]()
Welke polo heb je genomen? misschien kunnen we ruilen; mijn shirtje maat L is wat aan de krappe kant...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:50 schreef jap85 het volgende:
Mijn polo en shirt zijn zojuist gearriveerd!!![]()
Alleen wat minder dat de polo die ik in L besteld een XL isop het labeltje staat 'Men's Large' maar in de polo zelf staat XL en hij is ook duidelijk groter dan een andere A&F polo die ik al heb. Toch zit deze evengoed bij mijn schouders en mn armen wel goed, hij is alleen bij mn middel wat ruimer en wat langer. Maar terugsturen is ook weer veel werk neem ik aan?
Het shirt is wel gewoon een L en zit perfect!
iig bedankt Steijn!
Ik heb een turquiose effen polo genomen, op pagina 3 van dit topic heb ik een foto gepost (in dezelfde post als m'n grijze T shirt) Welke heb jij genomen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:22 schreef var.fok het volgende:
[..]
Welke polo heb je genomen? misschien kunnen we ruilen; mijn shirtje maat L is wat aan de krappe kant...
Ja niet mij na doen hequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:27 schreef Molluck het volgende:
Gelukkig heeft ie ook nog mijn polo meegenomen, een effen blauwe, dezelfde die ook_gek heeft besteld
ik heb lekker die blauw met witte strepenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:44 schreef ChicaneBT het volgende:
FF een vraag zijn die Abercrombie polo´s die in de Makro krant staan uit het jaar 2000 ofzo. Vandaag wezen kijken maar hadden niet meer dan dat er in het foldertje stond, dat was jammer want die erin stonden vond ik niet echt mooi
.
Nu je het zegt, jij hebt toch ook die blauw-wit gestreepte?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja niet mij na doen he
Ps
goeie smaak heb ik he![]()
Waar heb je hem dan gehaald als je hem niet bij de Makro hebt gehaald?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb lekker die blauw met witte strepen![]()
Alleen ik heb hem al een aantal weken![]()
mijn verzameling begint te groeien ondertussen
3 polo's en 2x een overhemd![]()
Van een Fok user die kan ze uit voorraad leveren. Weet de prijs niet meer dacht 35 euro.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:53 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Waar heb je hem dan gehaald als je hem niet bij de Makro hebt gehaald?
ja die blauw met witte strepen heb ik ook. Echt ik ga geld aan je vragen omdat je met mijn stijl rond looptquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:53 schreef Molluck het volgende:
[..]
Nu je het zegt, jij hebt toch ook die blauw-wit gestreepte?![]()
Hij wilde gewoon niks voor je mee nemen en alles voor zichzelf hebbenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:27 schreef Molluck het volgende:
Die vriend die eerst nogal sceptisch was over A&F is terug uit Amerika en hij heeft zelf een halve garderobe aangeschaft bij Abercrombie
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:51 schreef Avani het volgende:
[..]
Hij wilde gewoon niks voor je mee nemen en alles voor zichzelf hebben![]()
Laat maar zien.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:02 schreef Molluck het volgende:
[..]
![]()
Hij heeft ook wat voor mij meegenomen hoor![]()
morgen, dan ga ik er zelf ook opstaan, maar dat lijkt me op dit tijdstip niet zo'n goed ideequote:
50 dollar verzendkosten. Dit bedrag hangt van de hoeveelheid af die je bestelt, maar onderin bij Help, kan je wel meer vinden. Daarna krijg je nog een rekening van de douane om de invoerrechten te betalen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:49 schreef Proper_fucked het volgende:
Wat kost het trouwens ong. als ik zelf wat bestel via die site? Dus als ik 2 vesten van 89,- wil bestellen, wat ben ik dan in totaal kwijt met verzendkosten enzo?
ik wacht wel even op een nieuwe inkoopactiequote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:53 schreef Avani het volgende:
[..]
50 dollar verzendkosten. Dit bedrag hangt van de hoeveelheid af die je bestelt, maar onderin bij Help, kan je wel meer vinden. Daarna krijg je nog een rekening van de douane om de invoerrechten te betalen.
nou, waar wacht je nog op? scoren die shit!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:55 schreef mic_forever het volgende:
ey bij MEN@Work hebben ze paar A&F longsleeves
voor 10 euro
Hm, in een shirt van 10e lopen staat me een beetje tegen, dat is toch een beetje hema'esque.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:55 schreef mic_forever het volgende:
ey bij MEN@Work hebben ze paar A&F longsleeves
voor 10 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |