Deze heb ik een paar weken geleden zelf gekocht bij de A&F winkel in San Fransisco, supermooie winkels zijn het allemaal met mooie spullen, blousje kostte $69,50.quote:
Rechtsboven dacht ik. Maar maak je geen zorgenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:06 schreef Adelante het volgende:
welk blauw overhemd is nu die van mij?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Weet iemand toevallig in welke winkels in Amsterdam ze dit merk verkopen, op de America Today na?
Een vriend van me had vorige week bij de Frontrunner in Amsterdam een vest en een shirt van A&F gekocht, maar ik weet niet of ze daar veel hadden. (Hij kon het merk ook niet, maar kocht het gewoon omdat ie het leuk vond)quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Weet iemand toevallig in welke winkels in Amsterdam ze dit merk verkopen, op de America Today na?
Ik wilde het net in dit topic gaan postenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:13 schreef jetster het volgende:
Zojuist het makro (groothandel) krantje binnen gekregen en daar staan Abercrombie & Fitch polo's in (gestreept, verschillende kleuren) voor 29,70 (inc. btw) Verkrijgbaar in de maten M t/m XXL. De actie gaat as dinsdag in!
Ik hoop dat ik hier een aantal mensen mee heb geholpen!! Ga zelf volgende week woensdag naar de usa dus ga daar zelf lekker shoppen!
EDIT: Is al genoemd op de eerder pagina... sorry!
Die is net afgelopenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:28 schreef Proper_fucked het volgende:
was je(of iemand anders) nog van plan om een nieuwe actie op te starten? Dan meld ik me alvast, wat een mooie spullen zit er tussen zeg...
gohquote:
Juich niet te vroeg, maar ik ben van plan binnenkort een inkoopactie te organiseren als ik er tijd voor kan vinden. Dus blijft het forum even checken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:28 schreef Proper_fucked het volgende:
was je(of iemand anders) nog van plan om een nieuwe actie op te starten? Dan meld ik me alvast, wat een mooie spullen zit er tussen zeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |