Zijn beide topfilms maar je moet er wel van houden. Klopt ja. Andy had je goed. Was me ontschoten.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:16 schreef Diaan73 het volgende:
en die andere is zoiezo goed want daarin speelt Andy Garcia, die had ik gisteren trouwens goed, maar te laat, geraden.
Ik denk dat het films zijn waarvan ik ook wel hou....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zijn beide topfilms maar je moet er wel van houden. Klopt ja. Andy had je goed. Was me ontschoten.
Actie met goed verhaal heeft ook jou voorkeur?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat het films zijn waarvan ik ook wel hou....
Ja dat ook. Maar bijv. Amistad en American History X vind ik ook erg goed. En hou ook wel van "mystieke" films zoals the Green Mile, the Sixth Sense.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Actie met goed verhaal heeft ook jou voorkeur?
Kijk vrij veel films. Mijn zus is ook Hughfan. Ze werkte in een hotel waar hij logeerde. Was ze net die week vrij.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat ook. Maar bijv. Amistad en American History X vind ik ook erg goed. En hou ook wel van "mystieke" films zoals the Green Mile, the Sixth Sense.
En natuurlijk.... films met Hugh Grant, lekkere feelgood movies, niet bij na te denken, heerlijk verstand op nul en genieten.
haha jij hoeft er morgen zeker niet vroeg uit? MIjn wekker gaat om 7 uur... maar geen verwijt naar jou hoor, het is mijn eigen keus/schuld.. het is veel te gezelligquote:
Is echt de laatste van vandaag.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
haha jij hoeft er morgen zeker niet vroeg uit? MIjn wekker gaat om 7 uur... maar geen verwijt naar jou hoor, het is mijn eigen keus/schuld.. het is veel te gezellig
Kevin Spacey ervaring![]()
ow jee das balen zeg....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kijk vrij veel films. Mijn zus is ook Hughfan. Ze werkte in een hotel waar hij logeerde. Was ze net die week vrij.[/sub]
denk het niet de dag is nog maar net begonnenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is echt de laatste van vandaag.
Hij is bekender dan Spacey. speelt vaak boeven. Zit ook in Things to do in Denver.
Vond ze ook niet leuk. Das vreemd meestal hoor dat het andersom is.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ow jee das balen zeg....sommige mensen zeggen dat mn
op hem lijkt, maar dat vind ik niet....
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
denk het niet de dag is nog maar net begonnenmaar begrijp wel wat je bedoelt
hij speelt ook in een ander bekende film toch?
dat Hugh op iemand anders lijkt?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vond ze ook niet leuk. Das vreemd meestal hoor dat het andersom is.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Deerhunter, A view to kill, The deadzone, om er een paar te noemen.
Nee, meestal vind een iemand dat zijn of haar partner op iemand lijkt maar dat zien anderen dan niet.quote:
Spiek maar, ik ben moe.quote:
ow okay... tja half 2 he? ben niet meer helemaal helder...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, meestal vind een iemand dat zijn of haar partner op iemand lijkt maar dat zien anderen dan niet.
Ajuus zeggen ze hier, maar ik vind doei leuker en nuquote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Ciao DiaanWeltrusten en ik vond het ook heel gezellig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |