let niet op hem, hij is dronqenquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:02 schreef Eix het volgende:
Trouwes Bob, als je weer eens een topic start hè, let dan ff op de capslock.![]()
eigenlijk he, hield ik met mijn linkerhand middelvinger shift inquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:02 schreef Eix het volgende:
Trouwes Bob, als je weer eens een topic start hè, let dan ff op de capslock.![]()
In welk topic is dat gebeurt?quote:
linker middel shift handquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:04 schreef BObNL het volgende:
[..]
eigenlijk he, hield ik met mijn linkerhand middelvinger shift in![]()
en de avatars in de OP enzo...quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:02 schreef Eix het volgende:
dat ik met de middelvinger van mijn linkerhand mijn linker shift induuwde tijdens het typen ( met opzet )quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:04 schreef Frazz het volgende:
[..]
linker middel shift handja nou snap ik het niet meer hoor
Wat dan?quote:
Moet ik je ook nog ff toevoegen?quote:
Het zal wel, mn biertje is op en ik ga een nieuwe halenquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:05 schreef BObNL het volgende:
[..]
dat ik met de middelvinger van mijn linkerhand mijn linker shift induuwde tijdens het typen ( met opzet )
Dat zweepje is te eng.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:06 schreef Brechtje het volgende:
Maar ik heb een nieuwe avater, me oude staat er nog in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |