quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:07 schreef joupee het volgende:
[..]
hij is fan van knoflook.. ik wat minder![]()
Ik denk wel dat hij voluit gaat, omdat een tour winnen zonder etappezege best gek is.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee niet echt vlak.
Maar Lance gaat hier niet winnen
ik durf eraan te twijfelenquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Evans agat geen 4 minuten op Moreau verliezen hoor.
goede avondquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben er ook
Ik zie het niet gebeurenquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:09 schreef joupee het volgende:
[..]
ik durf eraan te twijfelen
alhoewel.. de proloog![]()
35 044 EVANS Cadel DVL AUS 01' 41"
41 101 MOREAU Christophe C.A FRA 01' 50"
Morgen wint hij de tijdritquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:08 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Ik denk wel dat hij voluit gaat, omdat een tour winnen zonder etappezege best gek is.![]()
istie er nog niet dan?quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:12 schreef BObNL het volgende:
[..]
had nu onderhand wel een postbode verwacht met de mijne![]()
Ik vind het fantastischquote:Uitgegeven: 10 juli 2005 10:23
AMSTERDAM - De Tour de France komt volgend jaar naar Nederland. Het is bijna zeker dat de Tourkaravaan de provincie Zeeland aandoet. Dat zegt het Zeeuwse Tourcomité, dat momenteel in Frankrijk te gast is bij de wielerronde. De champagne kan al in huis gehaald worden, maar moet 'nog net niet' worden ontkurkt, zegt de leiding van de delegatie tegen Omroep Zeeland.
De aankomst van de etappe zou plaatsvinden op Neeltje Jans, een voormalig werkeiland. Een dag later zouden de renners moeten starten in Terneuzen. Tour-directeur Jean Marie Leblanc gaf vorig jaar aan de mogelijkheid van een etappe in Nederland te onderzoeken. La Grande Boucle deed Nederland in 1996 voor het laatst aan. Den Bosch organiseerde destijds de proloog en de eerste etappe.
je hebt hem toch wel als luchtpost verstuurd he ?quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
istie er nog niet dan?dien een klacht in!
met de vaste tuinduif meequote:Op donderdag 21 juli 2005 22:14 schreef BObNL het volgende:
[..]
je hebt hem toch wel als luchtpost verstuurd he ?
Zeer mooiquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:13 schreef Petertjuhh het volgende:
wat vinden jullie trouwens hier van?
[..]
Ik vind het fantastisch
ik ook, hij start in mijn woonplaatsquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:13 schreef Petertjuhh het volgende:
wat vinden jullie trouwens hier van?
[..]
Ik vind het fantastisch
af spreken?quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zeer mooi
Misschien dat ik er wel heen ga
Julich is niet meer zo goedquote:
sorry ik houd hem achterquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:12 schreef BObNL het volgende:
[..]
had nu onderhand wel een postbode verwacht met de mijne![]()
geen idee.. hoop t niet want dan komt die eristoff nooit aanquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:17 schreef BObNL het volgende:
[..]
Duiven . . .Houden die niet van alcohol ??
Ik misschien ook, ik wil iig welquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zeer mooi
Misschien dat ik er wel heen ga
Ik wil ook zekerquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:18 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Ik misschien ook, ik wil iig wel![]()
Neuh is leuk hier.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:19 schreef Imberr het volgende:
ligt t aan mij of is t best saai hier..?
Jij hebt het toch altijd druk?quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:19 schreef Imberr het volgende:
Wielrennenquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Neuh is leuk hier.
Beetje over de Tour praten enzo
het is saaiquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:19 schreef Imberr het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |