Maar dat je daarbij ook nog eens B&S de grond in trapt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:55 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
ahh zeveraars, de gemiddelde PJ fan is te pruimen. Ik vind zeveraars gewoon een leuk woord om te gebruiken en wat olie op het vuur te gooien. Zo vind ik VS ook heerlijk omdat het wat losser en minder beladen is als Ten.
Je kunt hem gratis downloaden. Ik vinnem wel vet,btw en ik zit pas bij 1 minuut ofzoquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:08 schreef bupatH het volgende:
Iemand een mirror voor die single ??
in Deventer zit een zaak die "Bep Dylan" heet, daar hebben ze VEEL liggen, ook veel PJ!!quote:Op maandag 6 maart 2006 21:57 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan, klinkt intressant![]()
Ach, Belle mag geeneens de hiel van iemand als Mick Jones(The Clash) kussen. Een voetnoot in de alternatieve muziek meer niet. Maar goed ik heb de Talking Heads, Nine Inch Nails, dEUS, Oasis, Blur, Morrissey, MSP, The Beatles enz overschat, overgewaardeerd en over het paard getild gevonden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:05 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar dat je daarbij ook nog eens B&S de grond in trapt.Onvergefelijk.
Was ook een grapje.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:25 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
Ach, Belle mag geeneens de hiel van iemand als Mick Jones(The Clash) kussen. Een voetnoot in de alternatieve muziek meer niet. Maar goed ik heb de Talking Heads, Nine Inch Nails, dEUS, Oasis, Blur, Morrissey, MSP, The Beatles enz overschat, overgewaardeerd en over het paard getild gevonden.
En ooit vond ik groepjes als Creed, Soul Asylum, Live EN Nickelbak halfgoed gevonden. Er is maar 1 zekerheid, Limp Bizkit is voor Halve Zolen
verder veranderd mijn mening voortdurend. Dus makker staak je wild geraas![]()
Hij was ook maar een paar dagen beschikbaar als download meen ik.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:16 schreef YellowLedbetter het volgende:
pff, wat een pokke shit is dat bootlegs.pearljam man. Ik kan de nieuwe single niet eens vinden
aha dat verklaart hetquote:Op zondag 12 maart 2006 21:28 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Hij was ook maar een paar dagen beschikbaar als download meen ik.
nu lijkt me Pukkelpop toch een beter festival. Zie je PJ al in zo'n tentje?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:30 schreef ralfseltje het volgende:
Keek iemand net toevallig dat programma wat nu op mtv is? Ze lieten een stukje van WS horen, en daarna praatten ze even over Pearl Jam. Daarna zei de presentatrice "Binnnenkort op Lowlands". Ik kan het verkeerd verstaan hebben, maar volgens mij hoorde ik het echt.
Shit... er gaan meer geruchten daarover. Heb het programma niet gezien, maar het zou wel fantastisch zijn als het waar is... Benieuwd of er meer mensen zijn die dit gehoord hebben.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:30 schreef ralfseltje het volgende:
Keek iemand net toevallig dat programma wat nu op mtv is? Ze lieten een stukje van WS horen, en daarna praatten ze even over Pearl Jam. Daarna zei de presentatrice "Binnnenkort op Lowlands". Ik kan het verkeerd verstaan hebben, maar volgens mij hoorde ik het echt.
Om de Alpha op Lowlands nu een "tentje" te noemen.....quote:Op maandag 13 maart 2006 11:48 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
nu lijkt me Pukkelpop toch een beter festival. Zie je PJ al in zo'n tentje?
dat was 1992quote:Op maandag 13 maart 2006 15:26 schreef YellowLedbetter het volgende:
Dat zou wel gaaf zijnMaar ik denk niet dat je dan weer van die Pinkpop 1991 taferelen krijgt, dat was pas echt geweldig
Ja, ook goed. Ik keek daar gister nog die beelden van en dat was gaafquote:
in principe nietsquote:Op maandag 13 maart 2006 15:37 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ja, ook goed. Ik keek daar gister nog die beelden van en dat was gaafWat maakt dat ene jaartje dan uit
Ja zker, ik heb ze wel kunnen downloaden dusquote:Op maandag 13 maart 2006 15:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
in principe niets
Al was ik er in 1992 bij, en in 1991 niet
staan die beelden online?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |