Army Of Darkness - The Bootleg Director's Edition
De features:
-Bootleg Edition Includes 15 Minutes of Additional Footage Including the "Original" Ending Along With Never Before Seen Deleted Scenes
-Storyboards
-Full Length Audio Commentary with Sam Raimi, Bruce Campbell and Ivan Raimi
-Interactive Menu
-Scene Access
-Widescreen 16:9 Anamorphic
-Dolby Digital Surround
En uiteraard heb ik hem besteld.
* Gurgeh gaat kwijlend voor de brievenbus liggen wachten
Ik heb hier een franse versie L'armee des tenebres, met daarop ook het alternatieve einde, 125 min, maar alleen met DD Stereo.
quote:Volgens de info bij Amazon is het idd DD stereo. Hoe ze bij play op de DD surround komen weet ik ook niet...
Op dinsdag 23 oktober 2001 20:50 schreef Sniper het volgende:
DD5.1?Ik heb hier een franse versie L'armee des tenebres, met daarop ook het alternatieve einde, 125 min, maar alleen met DD Stereo.
quote:Ach.. de 'bootleg' stempel wordt tegenwoordig toch over voor gebruikt
Op woensdag 24 oktober 2001 09:04 schreef Gellarboy het volgende:
Ik zag deze gister staan, op een website. Wat is er zo bootleg aan?
Ik heb de film nog helemaal niet op DVD, dus dit is een mooie gelegenheid om hem aan te schaffen. Zeker aangezien de twee eindes er op staan, en het een anamorphic transfer is.
quote:Dat komt omdat ze iets anders moesten verzinnen na Special Edition, Collector's Edition, Ultimate Edition, Oscar Winner Edition, etc...
Op woensdag 24 oktober 2001 09:27 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ach.. de 'bootleg' stempel wordt tegenwoordig toch over voor gebruikt
Dvd's zijn eigenlijk de wasmiddelen van het nieuwe millenium
quote:abso-friggin'-lutely!
Op woensdag 24 oktober 2001 09:30 schreef Strolie75 het volgende:
Dvd's zijn eigenlijk de wasmiddelen van het nieuwe millenium
Ik heb hem een jaar geleden nog een keer gezien. Toen heb ik ook Evil Dead 2 nog maar een keer gekeken. Wat me wel opviel was dat de special effects eigenlijk best wel lekker knullig zijn vergeleken met die computergraphics van nu, maar dat sommige scenes er weer heel mooi uitzien (op een gegeven moment zie je van die lopende skeletten, en dat zag er erg mooi uit).
Ik pleit voor een digitale behandeling van Evil Dead I, II en III zoals ze ook bij Starwars deden. Volgens sommigen zal dat wel weer heiligschennis zijn, maar lijkt mij wel erg cool.
quote:Waarom? Deze film heeft helemaal geen opgesmuckte effects nodig, en eerlijk gezegd denk ik dat het afbreuk doet aan de film. De 'knullige' effecten dragen juist bij aan de hele toon van de film.
Op woensdag 24 oktober 2001 14:14 schreef -Wepeel2- het volgende:
Ik pleit voor een digitale behandeling van Evil Dead I, II en III zoals ze ook bij Starwars deden. Volgens sommigen zal dat wel weer heiligschennis zijn, maar lijkt mij wel erg cool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |