Ik vind het zeker een aanrader! Het is hier en daar wat vrolijker dan gebruikelijk, en wat meer up-tempo. Verder vind ik dat het veel weg heeft van de band waar devendra ook in speelt, Retiver.quote:Op maandag 16 november 2009 17:05 schreef methodmich het volgende:
Hoe is die nieuwe plaat? Heb hem nog niet kunnen luisteren, maar begreep dat ie niet verkeerd was.
De nieuwe plaat duurt 50 minuten, 14 nummers. Cripple Crow duurde 75 minuten onder 22 nummers. :p Dus dat is wel een verschil. Ik vind deze nieuwe cd iets meer easy listening, een hoop nummers zijn redelijk catchy, maar nog steeds een duidelijke devendra stijl erin.quote:Op maandag 16 november 2009 17:15 schreef methodmich het volgende:
Okee, ik vond de laatste platen eigenlijk steevast te lang duren. Dat is bij deze niet het geval?
Chill, ik ga ook! Samen gaan?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:02 schreef Inverted_World het volgende:
mijn kaarten zijn trouwens binnen!
Met jou wel !quote:Op donderdag 26 november 2009 04:51 schreef Sheiselectric het volgende:
[..]
Chill, ik ga ook! Samen gaan?
Jij bent echt heel ziek dat je je dat kan herinneren.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:01 schreef Inverted_World het volgende:
WOW! Wat een concert gisteren. Sowieso één van de beste shows die ik heb gezien. Werkelijk waar geweldig. Ik miste een paar nummers in de setlist, maar alles wat hij speelde was gewoon écht goed.
De live versie van 16th & Valencia Roxy Music prefereer ik wel boven de album versie dus dat was een leuke verrassing. Verder hing er naar mijn gevoel een leuke sfeer, hij maakte leuk contact met het publiek, ging echt los. De soort "medley" aan het einde met chinese children en i feel just like a child was ook erg leuk als afsluiter.
Mensen die geïnteresseerd zijn in de setlist, volgens mij was dit hem;
*
1. Long Haired Child
2. Baby
3. Shabop Shalom
4. Angelika
5. 16th and Valencia Roxy Music
6. Little Yellow Spider (solo acoustic)
7. Sight To Behold (solo acoustic)
8. Simon & Garfunkel cover (solo acoustic)
9. Charles C. Leary (solo acoustic)
10. You Can't Put Your Arms Around A Memory (Johnny Thunders) (solo acoustic)
11. I Remember
12. Last Song for B
13. Hows About Tellin a Story
14. Maria
15. Brindo
16. Foolin'
17. No One's Better Sake (Little Joy)
18. Lover
19. Just gonna have fun??? (Luckey the Bassist)
20. Seahorse
21. Diamonds (Priestbird)
22. Carmensita
23. Rats
24. Encore:
24. Chinese Children
25. I Feel Like a Child
Van mij krijgt dit concert in cijfers een 9/10
Beter dan muse in ahoy laatst als het aan mij ligt.
Waren hier nog andere fokkers aanwezig?
Nino Rojo en What Will We Be.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:07 schreef methodmich het volgende:
Welke albums / nummers heb je al beluisterd Norrage?
NEe maakt zeker niet uit, ik kan alleen zo moe worden van recensies die vinden dat "de artiest niet bij zijn roots blijft"quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:01 schreef methodmich het volgende:
Maakt niet uit toch?
Ik zou je ook Cripple Crow zeker willen aanraden, ondanks de lengte van die plaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |