Ik heb Jaguarized, Petertjuh, Cyberrobin, taart en jou.quote:
Scheisse, denk ik dat er nog een leuk meisje bij de chat komt is het een man met vrouwenavatar.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:22 schreef tonks het volgende:
hi
Hoiquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:23 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik heb Jaguarized, Petertjuh, Cyberrobin, taart en jou.
verkapte ik-ben-weer-terug-post
Jij doet maar, als je denkt dat je de schok aankunt.quote:
Hoe heb je m werkend gekregen?quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:24 schreef Eix het volgende:
[..]
Scheisse, denk ik dat er nog een leuk meisje bij de chat komt is het een man met vrouwenavatar.![]()
Tsja.quote:
O, ja, maar dás schrikken.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:25 schreef Eix het volgende:
[..]
Jij doet maar, als je denkt dat je de schok aankunt.
Mijne werkt nog nietquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:26 schreef Eix het volgende:
[..]
Tsja.![]()
Misschien via profiel wijzigen nogmaals geprobeerd.![]()
Ow, in dat geval heeft Brechtje gedaan wat ik haar gisteravond vroeg. Namelijk s Yvonne erna laten kijken. Of je doet iets verkeerd natuurlijk, dat kan ook.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
O, ja, maar dás schrikken.
Hoopte op een hoogblond meisje![]()
![]()
noem je dat sjansenquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:28 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Dacht je dan dat ik Lesbisch was toen ik met Imberr sjansjte?
Ja, het is goed mogelijk.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:28 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Dacht je dan dat ik Lesbisch was toen ik met Imberr sjansjte?
ja jij bent er nietquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:38 schreef Imberr het volgende:
en toen werd t weer es stil
En dus kwam Imberr ten toneele.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:38 schreef Imberr het volgende:
en toen werd t weer es stil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |