quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 18:54 schreef heksehiel het volgende:Verder vind ik het nadeel dat je al zoveel aan elkaar vertelt en al zoveel van elkaar weet, dat als je eenmaal afspreekt het altijd een raar moment is. Je denkt iemand al redelijk goed te kennen en toch is de persoon die dan voor je staat helemaal nieuw.
Ik heb eerst de klik nodig en die kan ik niet krijgen via foto's of cam. Ik ben ook niet het type bij wie het moet groeien. Het is er of het is er niet en dan komt het ook niet meer. Maar ik heb er wel een paar hele goeie vrienden aan over gehouden en dat is ook veel waard en goeie vrienden hebben ook weer vrienden, dus....
Ik vind dat juist helemaal geen nadeel, ik heb op ilse chat zo´n 5 jaar geleden iemand ontmoet. Eerst chatte ik met zijn neefje en na een paar maanden met hem.. pas na 5 jaar elkaar kennen over internet (ook veeeel bellen en smsen enz) hebben we elkaar ontmoet
Hij weet van de afgelopen jaren alles van mij en ik van hem. We praaten over alles en al kende ik hem tot voor kort niet in het echt, het voelde wel als een goeie vriend
Oke, het was súper vreemd om IRL hem dan mee te maken, is toch heel anders dan op cam en aan de telefoon natuurlijk. Maar het ging super en wat we eerst alleen op i/net en met telefoon hadden hebben we nu IRL!
Eigenlijk was het al langer ´iets´ maar de afstand hield ons vooral tegen.. en ja dan krijgt de 1 een vriendje of vriendinnetje en dan stel je het automatisch ook uit.
Om een lang verhaal kort te maken, we zijn nu super happy en super inlove
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story