Half Fok! spreekt af via internet zo te zien:quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:33 schreef Roellio het volgende:
1 x gedaan, leuke meid, paar maanden wat gehad. Wel een beetje 'weird' om via internet af te spreken.

Dat beweerde zequote:Op woensdag 27 juli 2005 00:28 schreef pino.in.disguise het volgende:
Tering zeg![]()
En ze was serieus 23?![]()

Dat klopt wel.. omdat je elkaar aan de ene kant nog nooit echt gezien hebt, maar aan de andere kant elkaar toch best goed kent..quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:05 schreef Bijna123456 het volgende:
Samenvattend; het is hetzelfde als met dates in real life, maar bij internet dates wordt sneller geneukt.

Hier inderdaad nog 1....dat gaat best wel makkelijk/snel....quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:42 schreef avotar het volgende:
[..]
bij 4 van de 5 internetdates lag ik al de eerste nacht metin haar
![]()

Ik vind dat juist helemaal geen nadeel, ik heb op ilse chat zo´n 5 jaar geleden iemand ontmoet. Eerst chatte ik met zijn neefje en na een paar maanden met hem.. pas na 5 jaar elkaar kennen over internet (ook veeeel bellen en smsen enz) hebben we elkaar ontmoetquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:54 schreef heksehiel het volgende:
Verder vind ik het nadeel dat je al zoveel aan elkaar vertelt en al zoveel van elkaar weet, dat als je eenmaal afspreekt het altijd een raar moment is. Je denkt iemand al redelijk goed te kennen en toch is de persoon die dan voor je staat helemaal nieuw.
Ik heb eerst de klik nodig en die kan ik niet krijgen via foto's of cam. Ik ben ook niet het type bij wie het moet groeien. Het is er of het is er niet en dan komt het ook niet meer. Maar ik heb er wel een paar hele goeie vrienden aan over gehouden en dat is ook veel waard en goeie vrienden hebben ook weer vrienden, dus....![]()

quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:21 schreef D.Rose het volgende:
Ik ken mijn vrouw via internet
zij mij ook trouwens

* EggsTC <== Meldt.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:47 schreef Stiffmaster het volgende:
Het heeft mij (nog) niet gebracht wat ik "zoek"

Internetdate sletquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:55 schreef Sylvana het volgende:
ik heb er morgen weer 2, dus ben benieuwd
's middags met jongen1 een terrasje pikken en 's avonds komt jongen2 nog langs om te stappen

mensen van Fok die je leuk vind posten en die toevoegen op msn, mensen van een ander forum waar ik op zit toevoegen op msn, datingsitesquote:Op donderdag 1 september 2005 00:20 schreef Tomek het volgende:
maar wat ik me nu afvraag hè?
hoe 'ontmoeten' jullie dan iemand?
gewoon dom chatten ergens ofzo dan? of msn profielen doorpluizen? cu2 acties? hoe? wat? waar?
blijf het een apart fenomeen vinden![]()

Een (blijkbaar interessant) ICQ en MSN profiel hebben werkt ook wel aardig. M.a.w. tot nogtoe ben ik altijd de 'benaderde' geweest.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:20 schreef Tomek het volgende:
maar wat ik me nu afvraag hè?
hoe 'ontmoeten' jullie dan iemand?
gewoon dom chatten ergens ofzo dan? of msn profielen doorpluizen? cu2 acties? hoe? wat? waar?
blijf het een apart fenomeen vinden![]()
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |