abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29025131
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 23:25 schreef Gesloten het volgende:
Mijn grootste versierblunder is dat ik niet op meiden af durf te stappen
Eensch.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_29025174
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 23:25 schreef Gesloten het volgende:
Mijn grootste versierblunder is dat ik niet op meiden af durf te stappen
Komt bekend voor, als ik iemand echt leuk vind durf ik nix
ik * mn liefje *
Nikon D50 + 18-55 + 55-200 + 70+300
  woensdag 27 juli 2005 @ 00:47:54 #54
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_29158069
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  zaterdag 30 juli 2005 @ 23:46:41 #55
46998 Duder
strolling along
pi_29280708
Ik: "Ik moet een zaadlozing ergens kwijt..."
Zij: "lul"

*pets*
Ik heb meer respect voor feministen met grote borsten.....
pi_29317924
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 22:52 schreef Taproot het volgende:
Dat was eens op eens schoolreis niet zo ver van Frankrijk, we waren in zo n dancing zo n fuif met allemaal marginale mensen. Ik was druk bezig met mn portefeuille zo goed mogelijk in de gaten te houden tot er opeens n ongelooflijk knappe meid naar me toe komt gestapt.
Ik stond daar aan de grond genageld met bonzend hart, ik dacht echt van wtf jawel ze komt echt naar mij toegestapt
Ze speelden toen zo n slow, en ik verstond uit het frans zo flarden van iets met dansen. Ik zei nog maar net: on y va? en wou mn arm subtiel rond haar middel leggen om n beetje te slowen maar toen bleek dat haar op zijn zachtst gezegd volumineuze vriendin waarvan ik eerst dacht dat het een vriend was die met mij wou dansen. Ik dacht zo van: damn hoe moet ik dat hier gaan oplossen. Toen heb k maar gezegd dat k naar t toilet ging. Bleek ze mij daar staan op te wachten om te dansen toen k buitenkwam. K heb toen maar eventjes n poging gewaagd maar ik kreeg mn armen niet eens rond haar Uiteindelijk ben k dan nog aan n tongzoen weten te ontsnappen en kon ik nog net zien dat iemand mn rugzak wou meepikken.
Dude nu nog eens.... hier volg ik dus echt niks van
Er kwam een knappe blonde op je af? Die was opeens een dikke schijf? De jongen werd een meisje? Ze jatten je rugzak, terwijl je, je portemonnee beschermde? En hoe kwam je op het idee die schijf te gaan kussen? Of iig in de positie dat het mogelijk was?

Wat ik wel weet is dat het een blunder is... en een grote!
JOHNNY HEITINGA
  maandag 1 augustus 2005 @ 13:40:35 #57
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_29322296
Niet echt een VERSIERblunder, maar dit herinnerde ik me toen ik het in een topic in SEX postte:

Ik stond met een meisje te dansen en ineens voelde ze iets hards in mijn broek, zij helemaal beledigd en liep weg, maar dat bleek dus mijn telefoon in mijn broekzak te zijn
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')