quote:
Op donderdag 21 juli 2005 22:52 schreef Taproot het volgende:Dat was eens op eens schoolreis niet zo ver van Frankrijk, we waren in zo n dancing zo n fuif met allemaal marginale mensen. Ik was druk bezig met mn portefeuille zo goed mogelijk in de gaten te houden tot er opeens n ongelooflijk knappe meid naar me toe komt gestapt.
Ik stond daar aan de grond genageld met bonzend hart, ik dacht echt van wtf jawel ze komt echt naar mij toegestapt
Ze speelden toen zo n slow, en ik verstond uit het frans zo flarden van iets met dansen. Ik zei nog maar net: on y va? en wou mn arm subtiel rond haar middel leggen om n beetje te slowen maar toen bleek dat haar op zijn zachtst gezegd volumineuze vriendin waarvan ik eerst dacht dat het een vriend was die met mij wou dansen. Ik dacht zo van: damn hoe moet ik dat hier gaan oplossen. Toen heb k maar gezegd dat k naar t toilet ging. Bleek ze mij daar staan op te wachten om te dansen toen k buitenkwam. K heb toen maar eventjes n poging gewaagd maar ik kreeg mn armen niet eens rond haar
![]()
Uiteindelijk ben k dan nog aan n tongzoen weten te ontsnappen en kon ik nog net zien dat iemand mn rugzak wou meepikken.
Dude nu nog eens.... hier volg ik dus echt niks van
Er kwam een knappe blonde op je af? Die was opeens een dikke schijf? De jongen werd een meisje? Ze jatten je rugzak, terwijl je, je portemonnee beschermde? En hoe kwam je op het idee die schijf te gaan kussen? Of iig in de positie dat het mogelijk was?
Wat ik wel weet is dat het een blunder is... en een grote!