abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29066937
Ik heb de buurvrouw al verteld dat ze mijn kat er gewoon uit moet schoppen als die bij haar eet, dan krijg je de reactie van: "Jah, maar het is zo'n lieverd." Ik heb haar nu op ander voer gezet, wat ik meng met water, aangezien ze een keer op haar mond is gevallen waardoor haar tandjes nu scheef ingegroeid zijn. Ze is ook al steeds binnen. dat hou ik nog voor een weekje ofzo zo, en als dat ook niet helpt, tja, dan zal ik toch echt wat anders moeten gaan doen.. :-S
pi_29068098
Hoe kan ze het vinden met je andere katten? Wij hadden vroeger een kater die ook vaker naar de buren ging toen er bij ons meer katten kwamen wonen en hij het veels te druk vond.
Later is hij daar trouwens gaan wonen toen wij gingen verhuizen en heeft daar nog een lang gelukkig leven gehad, nu ligt hij begraven in de tuin.
dus...
pi_29070833
beetje flauw van je buurvrouw dat ze ook niet even netjes mee werkt

of begrijp ik dat nou verkeerd?

lieverd ok.. dan komt ze maar een keer op de koffie
ipv dat ze jouw kat in huis haalt
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_29081590
Als de buurvrouw geen katten heeft, kan het zijn dat ze het bij jou te druk vind, omdat er meerdere katten zijn. Ze voelt zich niet thuis in de geldende rangorde. En ze wilt een huisje voor zichzelf wilt hebben.
Aha Miss E zegt eigenlijk hetzelfde zie ik. Maar wij hebben zoiets vroeger ook wel eens meegemaakt. Alleen waren wij de buren zeg maar
Dat is eens wat anders...
pi_29081643
mja.. dat kan best (kans is redelijk groot denk ik.. dus met NOG een kat erbij gaat het zeker niet beter worden ook)
maar dan is het nog beetje fout van de buuf om te voeren natuurlijk
jobensaskia.nl
pi_29087468
Ik zou gewoon met je buurvrouwtje gaan praten. M'n kat gaat ook naar de buurman,maar alleen maar omdat z'n vriendje daar woont en dan eet hij soms weleens bij de buren,maargoed dat doet de kat van de buurman ook bij ons...
Rien ne sert de penser. Il faut réfléchir avant.
pi_29089087
quote:
Op zondag 24 juli 2005 16:36 schreef travelwoman het volgende:
Ik zou gewoon met je buurvrouwtje gaan praten. M'n kat gaat ook naar de buurman,maar alleen maar omdat z'n vriendje daar woont en dan eet hij soms weleens bij de buren,maargoed dat doet de kat van de buurman ook bij ons...
eh dat heeft ze dus gedaan

en geloof niet geheel met bevredigend resultaat
jobensaskia.nl
pi_29319887
Haha... heel raar, de buurvrouw heeft 2 katten die haar niet mogen, ik heb zelf, incl. de kat waar we het over hebben 3. Maar ben bij de dierenarts geweest, en heb toen gelijk ff gevraagd wat ik daartegen kon doen. Hij zei: "Niks, lekker daar laten eten, is goedkoop toch?"
Oke... dus als ze nou weer aan de deur komt, dan zeg ik haar recht in haar gezicht als ze van die kat af wil dat ze haar geen vreten moet geven, maar een emmer water over der kop..
pi_29319970
tja.. ik hou toch altid graag mn katten zelf

maar als buuf niet wil dat ze er komen.. dna moet ze niet voeren idd
al is dat lastig als je zelf kattn hebt en de ander komt geowon brutaal bnnen stampen

dan is het tijd voor een goed waterpistool vrees ik
jobensaskia.nl
pi_29321008
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 12:18 schreef Shellinssa het volgende:
Haha... heel raar, de buurvrouw heeft 2 katten die haar niet mogen, ik heb zelf, incl. de kat waar we het over hebben 3. Maar ben bij de dierenarts geweest, en heb toen gelijk ff gevraagd wat ik daartegen kon doen. Hij zei: "Niks, lekker daar laten eten, is goedkoop toch?"
Oke... dus als ze nou weer aan de deur komt, dan zeg ik haar recht in haar gezicht als ze van die kat af wil dat ze haar geen vreten moet geven, maar een emmer water over der kop..
Komt de buuf er over klagen dan dat je kat bij haar eet? Ik meende uit een vorige post van je op te maken dat buuf het helemaal niet erg vond.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')