onderbouw je mening dan .... dat wordt wel zo gewaardeerd.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:17 schreef ymme het volgende:
Uh ik geef alleen mijn mening, en idd sorry ik bedoelde inderdaad de CRX. Ach ja, je mening geven mag blijkbaar niet, dan zijn de jochies meteen op hun teentjes getrapt
quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:57 schreef TGT het volgende:
Tuningliefhebbers!
Ik wilde graag een inventarisatie maken van allerlei bedrijven in NL (of eventueel makkelijk te bereiken bedrijven in België/Duitsland). Misschien even leuk om sites te vermelden en wat er precies wordt aangeboden..
quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:37 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ok ... Bassie en Adriaan-taal:
Ik heb mijn auto getuned. Hieronder de onderdelen:
- Moroso bougiekabels![]()
- NGK Platinum bougies![]()
- Tenzo veerpootbrug (bovenvoor en onderachter)![]()
- Tenzo luchtinlaat met K&N open luchtfilter![]()
- Tenzo Olievuldop![]()
- Goodridge stalen remleidingen![]()
- Ferodo dubbel geventileerde schijven![]()
- Ferodo DC2500 remblokken![]()
- VPD/Lenzo dtm velgen met Toyo Proxes T1-S rubber![]()
- 4xDTM rvs uitlaat![]()
- Tokico dempers voor, gele Koni's achter![]()
- katvervanger![]()
nu zeg mij: welk van deze dingen maakt m'n auto lelijker?
quote:
Doe niet zo kinderachtig man, als je het niet mooi vind ga dan niet lopen zieken.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:17 schreef ymme het volgende:
Uh ik geef alleen mijn mening, en idd sorry ik bedoelde inderdaad de CRX. Ach ja, je mening geven mag blijkbaar niet, dan zijn de jochies meteen op hun teentjes getrapt
quote:
Dan zou ik als ik jou was effe kijken bij www.mamboserver.com.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:33 schreef ymme het volgende:
Het is een begin van de site
Is nog niet af, maar als wel in te lezen voor zover er wat opstaat.
De zaak gaat volgende week zelf pas open, dus....
Zoals 't er nu uitziet waarschijnlijk niet ... no offencequote:Op maandag 25 juli 2005 12:42 schreef ymme het volgende:
Het is niet mijn bedrijf. Van de neef van me vriend!
Er staat toch duidelijk op die stie dat het nog Under Con... (je weet wel) is..
Nou dan kijk je over een poosje nogmaals
Idd eerst stylen, maar zit ook te denken om de (tweede) kat van mijn uitlaat af te trommelen en misschien, aangezien het een turbo-diesel is, een dump- valve erop te knallen.. Lijkt me wel een lachen effekt.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:16 schreef Sounddragon het volgende:
Wil je tunen of stylen ???? zit nogal een beetje verschil tussen.
Ik neem aan dat je wilt stylen, omdat je refereert naar autostyle....
Kijk eens bij D&W, is wel Duits, maar die verkopen wel de goede spullen, qua kwaliteit, en het assortiment is 4 keer zo groot
Koppelcurves was ik ook eigenlijk naar opzoek, dat is ook het lekkeste voor stadsverkeer enzo.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:38 schreef Sounddragon het volgende:
Een dumpvalve gaat je zowieso nooit meer power opleveren, het beïnvloedt in lichte mate misschien je koppelcurve, maar de kant van de Pk's blijft gewoon hetzelfde hoor![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:14 schreef Kolkie het volgende:
www.coltco.nl -> meer mitsubishi (hoezo er is niets voor mitsubishi te vinden).
Iik heb die witte evo van coltco zien sprinten, en damn die is echt super snel met 530pk, 4wdquote:Op maandag 25 juli 2005 15:04 schreef 1299 het volgende:
http://www.coltco.nl
Mitsubishi Tuning met name voor Colts, maar ook evo's e.d. alleen jammer dat ze al een eeuw hun site niet hebben bijgewerkt!
Goede styling bedrijven zijn wat mij berteft ook welkom. Altijd handig om een topicje te hebben om na te slaan als je iets zoekt voor je bakquote:Op maandag 25 juli 2005 13:53 schreef t0n het volgende:
ik hoop dat we dit topic even niet gaan verkappen voor een
car-stylingbedrijf topic
dat is het namelijk niet!
CRX = Civic Racing X....quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:15 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
CRX (moeilijk ... maar probeer maar ... C..R..X..)
[..]
Niet zonder reden.
CRX = Civic Racing Xtra ... klok en klepelquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:24 schreef daNpy het volgende:
[..]
CRX = Civic Racing X....
En wat is er nou getuned aan?
Een ander luchtfilter en eindpijp valt bij mij *niet* onder tuning, maar onder "sjonnie". Net als "race stickers" etc
Zeer nuttige bijdrage aan dit topic!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:31 schreef gekke_sandra het volgende:
Wat een kut topic. Auto's tunen isSchampbakken
![]()
Koop gewoon meteen een mooie bak, zodat je er niks meer aan hoeft te fixen.
Dan nog maar eens voor de mensen met een bord voor de kop:quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:31 schreef gekke_sandra het volgende:
Wat een kut topic. Auto's tunen isSchampbakken
![]()
Koop gewoon meteen een mooie bak, zodat je er niks meer aan hoeft te fixen.
Woohoo? Ik kan er niet nat van worden. Ik weet heus wel wat tunen inhoudt. Ik vind het gewoon ongein. Groenlinks!?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:40 schreef Googolplexian het volgende:
Door tunen is het mogelijk dat een Sunny een Viper bijhoudt (sta je dan met je flappen).
Wat bij tunen hoort is een look. Optisch tunen. Ikzelf geloof daar ook niet zo in (verlagen, velgen, uitlaat, ok... verder) maar door te zeggen dat tunen zinloos is en schampbakken oplevert geef je een goed voorbeeld aan anderen dat je OF groen links OF autoloos OF een leaselul bent.
Jij behoort dan ook tot de groep mensen die WEL een Porsche of Ferrari kan aanschaffen. Dat je er later uitgereden wordt door een Civic die er standaard uitziet maar WEL GETUNED IS zal jou een zorg wezen want je tuft liever met 50 in je Ferrari rond.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:00 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Woohoo? Ik kan er niet nat van worden. Ik weet heus wel wat tunen inhoudt. Ik vind het gewoon ongein. Groenlinks!?Leaselul?!
Haha! Inderdaad
Ik ben nog autoloos, ja, maar al koop ik straks een auto. Mijn auto wordt niet getuned, want die is al mooi genoeg zoals ik hem koop.
Je weet dus echt niets van tunenquote:Mijn auto wordt niet getuned, want die is al mooi genoeg zoals ik hem koop
Ja, precies.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:03 schreef Googolplexian het volgende:
Jij behoort dan ook tot de groep mensen die WEL een Porsche of Ferrari kan aanschaffen. Dat je er later uitgereden wordt door een Civic die er standaard uitziet maar WEL GETUNED IS zal jou een zorg wezen want je tuft liever met 50 in je Ferrari rond.
Accepteer dan dat er mensen zijn met minder cashflow die een goedkopere auto mooi vinden en toch rete-snel willen gaan.
Je weet dus echt niets van tunen
ja preciesquote:
[lacht zich kapot modus]quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:15 schreef Googolplexian het volgende:
ja preciesuitgeluld. Verdiep je eens in de materie voordat je claimt de perfecte auto >bijna< te hebben.
... en neem nou nooit andere banden of velgen want dan heb je je auto getuned ... en dat zouden we niet willen, toch?
[/topic-verdedig-mode]
[/onaardig-tegen-rijke-vrouwen-mode]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |