Garry Linker :quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:35 schreef 456 het volgende:
Dat is toch ook zon spreekwoord met duitsers en voetbal; er wordt 90minuten gevoetbald, en op het einde wint duitsland.
Er wordt 10km gelopen, en aant einde wint Bekele
Iemand?quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:51 schreef prinsrob het volgende:
http://www.iaaf.org/statistics/records/
50,000 Metres Race Walk -
50 Kilometres Race Walk
Wat is het verschil? En waarom is er geen heptathlon voor mannen?
idd ergquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2005 19:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
idd erg![]()
Gelukkig zijn ze er nog die mooie rustige Zweedse schones, ipv die blije huppelkut van een Kluft![]()
Sorry, ik blijf die hoogspringsters allemaal te magere, lange gratenkutjes vinden.quote:Op maandag 8 augustus 2005 19:48 schreef TheVulture het volgende:
idd erg![]()
Gelukkig zijn ze er nog die mooie rustige Zweedse schones, ipv die blije huppelkut van een Kluft![]()
Bedankt Tong, 15 euro had ik ingezet op Williams. Ze stond op een quote van 18 bij MrBookmaker. Was een cashback bet, bij verlies had ik mijn geld terug gekregen. Had ook nog 15 euro verspreid over Arron, Campbell en Sturrup. In het slechte geval (winst Arron) zou ik 2,70 verliezen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 21:54 schreef tong80 het volgende:
Klasse Eric ze was toch favoriet hoeveel heb je wel niet ingezet ?
8 kogelstootsters voor golfer please!quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Sorry, ik blijf die hoogspringsters allemaal te magere, lange gratenkutjes vinden.
Mogen wat mij betreft iets meer bil en borst hebben.
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |