Ruckstuhl achtste..geen kans op een medaille gehad.quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kluft. Dat klinkt Duits.
Hebben we nog kans op een medaille?
Helemaal niet meer? Het hele WKquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ruckstuhl achtste..geen kans op een medaille gehad.
Simon Vrouwen op de steeple misschien.quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Helemaal niet meer? Het hele WK
sterker nog, waarom en hoe gaat iemand snelwandelen?quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:05 schreef tong80 het volgende:
Waarom gaat een meisje hink stap ver springen
Meestal vallen die wat tegen, bovendien duren ze meestal maar een seconde of 9.8quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:12 schreef Leatherface het volgende:
De spanning stijgt. De 100 meter - finale is in aantocht.
Dat lijkt mij cultureel bepaald maar ik ben er niet zeker van.quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:32 schreef Ambrosius het volgende:
Ik gok toch op Gatlin.
Is er trouwens bekend waarom donkeren harder lopen dan blanken? Het zijn eigenlijk áltijd 8 donkere finalisten.
72 Olympisch Kampioen de blake Rus Borsov. In 76 de blanke Brit Welshquote:Op zondag 7 augustus 2005 20:32 schreef Ambrosius het volgende:
Ik gok toch op Gatlin.
Is er trouwens bekend waarom donkeren harder lopen dan blanken? Het zijn eigenlijk áltijd 8 donkere finalisten.
Je hebt wel een punt.quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:35 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Dat lijkt mij cultureel bepaald maar ik ben er niet zeker van.
Ik vraag me wel af he; die Gatlin e.a. doen enorm aan body-pumping
die dikke armen, die misschien onnodig dikke benen, die moeten ze allemaal meedragen
is dat niet wat onnuttig? als die Gatlin nou minder spieren had in zijn bovenlijf, ging hij dan niet een stukje harder lopen?
Dat deed Lewis ook in de olympische finale in Seoul.quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:48 schreef JohnDDD het volgende:
Het leek er toch op dat die Gatlin een half pasje in baan 4 zette maar ik ben niet zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |