Flinke inspanning wel om in de finale te geraken voor Rutger.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:08 schreef TheVulture het volgende:
Smith wilde nog wel eens choken op een groot toernooi maar nu in de finale.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:07 schreef JohnDDD het volgende:
Ik kom hier trouwens bijna dezelfde mensen tegen als in de snooker- en wielrentopics
hij kan ook na worp 1,2,3 zometeen 9e staan enquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:56 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Flinke inspanning wel om in de finale te geraken voor Rutger.
Ik geef hem weinig kans op een medaille, er staan nogal wat mannetjesputters bij de finalisten met stukken betere PR's.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:28 schreef tong80 het volgende:
Vanavond om 20.00 uur Rutger. Hij is ligt geblesseerd maar volgens Andy Houtkamp nog steeds medaille-kandidaat.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:28 schreef tong80 het volgende:
Vanavond om 20.00 uur Rutger. Hij is ligt geblesseerd maar volgens Andy Houtkamp nog steeds medaille-kandidaat.
toeval?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:49 schreef Ambrosius het volgende:
Belachelijk trouwens dat Smith een doktersverklaring moest overleggen om zich af te kunnen melden voor het discuswerpen. Ook belachelijk dat dat op dezelfde dag als het kogelstoten wordt gehouden trouwens.
Slik je woorden even in.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik geef hem weinig kans op een medaille, er staan nogal wat mannetjesputters bij de finalisten met stukken betere PR's.
Plaats bij de beste 6 zou al een wereldprestatie voor hem zijn.
Knap hoor, meteen bij de eerste poging.quote:
Ze lopen sneller dan wij zouden rennenquote:
21.73, ongelovelijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:13 schreef tong80 het volgende:
Holy shit die was ver van die Amerikaan.
Rutger Smith Fantopic - leg de kogel daar maar neerquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:11 schreef tong80 het volgende:
Golfer kick het Ritger Smit topic eens omhoog ik kan het niet vinden.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:22 schreef Ambrosius het volgende:
Staat Smith nou tweede? Zag het net te laat.
De mannen 4x100m estafette won brons 2 jaar geleden. weliswaar na een diskwalificatie van Groot-Brittannie een half jaar later maar toch.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:20 schreef TheVulture het volgende:
Het ziet er goed uit voor Smith, wellicht eindelijk weer eens een medaille voor Nederland op een WK. De vorige keer hadden we niks toch?
Daar oet je doorheen kijken, ieder zijn manier om een prestatie te leveren.quote:
Verrek da's waar ook. met opa Troyquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:27 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De mannen 4x100m estafette won brons 2 jaar geleden. weliswaar na een diskwalificatie van Groot-Brittannie een half jaar later maar toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |