neequote:Op donderdag 21 juli 2005 13:15 schreef Blinker het volgende:
Damn gisteravond had ik die commander batch gehaald maar hij staat er nog niet tussen...
Moet ik me nu zorgen maken?
stats.codeflow.org/awardssig/FJDquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:33 schreef escape_nl het volgende:
hoe kan ik ook meedoen aan de Fok clan?
Welkomquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:48 schreef escape_nl het volgende:
[afbeelding]
Hier is ie dan en ik wil graag meedoen, ben wel in voor een potje BF2-en
zo dat is een aardige prijzenkast, inclusief Purple Heartquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:48 schreef escape_nl het volgende:
[afbeelding]
Hier is ie dan en ik wil graag meedoen, ben wel in voor een potje BF2-en
Wilde ik idd net zeggenquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:51 schreef jazza het volgende:
zo dat is een aardige prijzenkast, inclusief Purple Heart
ik probeer zoveel mogelijk te spelen wanneer mijn vriendin er niet isquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:51 schreef jazza het volgende:
[..]
zo dat is een aardige prijzenkast, inclusief Purple Heart
eerste plaats dacht ik, heb meer punten dan Steeven|FOKgames, maar daar gaat het me niet omquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:54 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Wilde ik idd net zeggenNieuwe binnenkomer op plaats 4 ofzo
Ik ga iig binnenkort ook eens voor de Purple Heart, nu kan ik het nog hebben zeg maar
20 x gedood worden en 5 mensen vermoorden, verhouding van 4 : 1quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:57 schreef Silver_Shark het volgende:
purple heart = 20x suicide doen en 5 vermoord worden?
ja ik probeer erbij te zijnquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:00 schreef Silver_Shark het volgende:
dan haal ik hem wel makelijken escape doe je vanavond ook mee?
Medailles tellen maar voor de helft mee, beetje om de extreme score van de top af te romenquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:57 schreef escape_nl het volgende:
eerste plaats dacht ik, heb meer punten dan Steeven|FOKgames, maar daar gaat het me niet om
Prcs! Daarom als iemand dat bij mij dat doet, krijgt ie meteen een kick vote.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:03 schreef escape_nl het volgende:
het meest irritante is wanneer er iemand voor je tank of jeep loopt en doodgaat en je dan een teamkill geven
Ja idd. Van die jaloerse gasten die er express voor gaan lopen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:05 schreef Silver_Shark het volgende:
wat ik erg vind wil je met je vliegtuig op stijgen komen paar mensen op je vliegtuig af gelijk 5x gepunish
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |