hoe kun je die 2 eigenlijk met elkaar vergelijken :Squote:Op donderdag 21 juli 2005 13:24 schreef beschuit het volgende:
morgen wordt spannend met Keen en Gordon!
quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:08 schreef mordradead het volgende:
Ryu betekent verliezer dus als sharkdoggie dat er even van wilt maken, bedankt he
Hoe kun je Kane met Ryu vergelijken.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:07 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
hoe kun je die 2 eigenlijk met elkaar vergelijken :S
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:21 schreef Morthill het volgende:
Hoe kan Kane in vredesnaam verliezen. Heeft iemand hier uberhaupt ooit wel eens C&C gespeeld. Damn, Kane is absoluut een van DE stoerste chara's uit de game geschiedenis. Wat Darth Vader is voor Star Wars en de filmindustrie is Kane voor C&C en de game bizz. Ryu, blah, plak daar iedere willekeurige chara uit een willekeurige fighter.
C&C is zodiezo niet mijn type RTS en die filmpjes tussendoor vond ik nooit wat an. Kane is voor mij het symbool van C&C ... en in mijn geval is dat geen complimentquote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:21 schreef Morthill het volgende:
Hoe kan Kane in vredesnaam verliezen. Heeft iemand hier uberhaupt ooit wel eens C&C gespeeld. Damn, Kane is absoluut een van DE stoerste chara's uit de game geschiedenis. Wat Darth Vader is voor Star Wars en de filmindustrie is Kane voor C&C en de game bizz. Ryu, blah, plak daar iedere willekeurige chara uit een willekeurige fighter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |