Wie wil je kopen dan? Bupa? Of pre-order je MB?quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:52 schreef beaverhausen het volgende:
* in jaszakken voel*
*achter de kussens van bank kijk*
*kleingeld tel*
3 euro, 28 cent, een knoop en een uitgedroogde kauwgom...
Das nie genoeg.
Ik ging eigenlijk voor Buup maar MB klinkt ook erg aanlokkelijk...quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wie wil je kopen dan? Bupa? Of pre-order je MB?
en natuurlijk ookquote:
Ik kreeg 5%quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
En ik de beste koop voor jullie proberen te regelen!
Das oneerlijkquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik heb na de afgelopen nacht toch al gewonnen voor vandaag.
In je dromen!quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:57 schreef babette21 het volgende:
ik biedt 'n baby aan, moet nog wel even op de wereld worden gezet....![]()
Een jongentje of een meisje, of onbekend?quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:57 schreef babette21 het volgende:
ik biedt 'n baby aan, moet nog wel even op de wereld worden gezet....![]()
grapje, grapje!!!quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:02 schreef Dizer het volgende:
In je dromen!
*bookmark zet voor latere chantage*
onbekendquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:03 schreef LeBeau het volgende:
Een jongentje of een meisje, of onbekend?![]()
Van mijn kind blijf je af! Wordt later een bekende en goede tennis(t)er of golf(st)erquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:03 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Een jongentje of een meisje, of onbekend?![]()
Het kan een fles diep tot zijn keel krijgen. Beter dan Madonna iigquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:05 schreef beaverhausen het volgende:
Zou 3 euro, 28 cent, een knoop en een stuk kauwgom genoeg zijn voor een LB?
Vast wel.
De vraag is alleen: wat krijg je er voor? Ik bedoel wat kan het eigenlijk behalve in het zand rollen?.
JIJ verkoopt MIJ en JIJ krijgt dan meer geld? Ik dacht het niet en ben bij deze niet meer te koopquote:
Hmmm. Nou ja, dat is natuurlijk wat minder waard. Ik ga natuurlijk niet blind iets kopen.quote:
Ja zeg, ik maak zowat geen winst hoor! Weet je wat het kost om jou te onderhouden??! Al dat eten... make-up, sieraden, kleding... POEFquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
JIJ verkoopt MIJ en JIJ krijgt dan meer geld? Ik dacht het niet en ben bij deze niet meer te koop
Grapje?quote:
een Babette-baby is onbetaalbaar.......quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:07 schreef LeBeau het volgende:
Hmmm. Nou ja, dat is natuurlijk wat minder waard. Ik ga natuurlijk niet blind iets kopen.![]()
Heb je een richtprijs?
Dat zou nog wel eens vies tegen kunnen vallen heb ik het idee.quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het kan een fles diep tot zijn keel krijgen. Beter dan Madonna iig
Die hebben elkaar gekochtquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:07 schreef babette21 het volgende:
ik wil een homo-man kopen.... of zijn die reeds uitverkocht?!
quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
een Babette&Dizer-baby is onbetaalbaar.......
Hey waarom is het dan al maanden geleden dat ik nieuwe make-up en kleding gehad heb?quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja zeg, ik maak zowat geen winst hoor! Weet je wat het kost om jou te onderhouden??! Al dat eten... make-up, sieraden, kleding... POEF![]()
Ik heb je nog een CreditCard gegeven met 10.000 euro erop.. is het nu al op?quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey waarom is het dan al maanden geleden dat ik nieuwe make-up en kleding gehad heb?
Waar blijft dat geld Dizer
Die is dan denk ik niet goed aangekomen hoor, ik heb niks...quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb je nog een CreditCard gegeven met 10.000 euro erop.. is het nu al op?
Je zou niet de eerste zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik 9 maanden met een kind ga sjouwen om 't dan te verpatsen......
Ik ben nog haske niet gekocht. Maar ik ben dan ook een luxe die slechts weinigen zich kunnen veroorlovenquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die hebben elkaar gekocht
Ik heb nog een Zhenar in de aanbieding? Die schijnt het van beide kanten te kunnen genieten
quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die is dan denk ik niet goed aangekomen hoor, ik heb niks...
*bookmarked post*quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou, dan krijg je weer een. Maar als je hem krijtraakt dan krijg je niks meer!
![]()
oeeeeeehhhhhh: liefdequote:
hm nee dat moet ik juist niet..... 't gaat om 't shoppen en terrasje zitten [lees: mannen kijken]quote:Ik heb nog een Zhenar in de aanbieding? Die schijnt het van beide kanten te kunnen genieten
5 euro.quote:
Tot nu toe?quote:
Oh nee, 5 euro inderdaadquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tot nu toe?
2x 50 cent en een extra grote zak Engelse drop
Wie klikt er nou op smileys?quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
waarom doen de afbeeldingen op Fok! 't zo beroerd?! merkte ik gisteren ook al...... nu zit ik op de gok smileys aan te klikken....
zeg, je denkt toch niet dat ik m'n persoonlijke harde schijf vol gooi met smileycodes?!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |