denk eerder dat ze Den Haag pakken, vanwege politiek & ambasadesquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:19 schreef Dizer het volgende:
Ik ben echt bang dat het hier in NL gebeurt. Ik ga dagelijks met de metro naar school (vanaf augustus weer) en uiteraard in Amsterdam...
Jah, Amsterdam. tijdens de jaarlijkse Sail..quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
denk eerder dat ze Den Haag pakken, vanwege politiek & ambasades
Nederland werd laatst ook ergens genoemd, op zo'n website van die terroristen..... eng hoor
Niet zulke grove woorden. Straks als onze dochter of zoon komt... Snappie?quote:
heb ik dus nog een maandje om het uit m'n systeem te krijgen........quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:23 schreef Dizer het volgende:
Niet zulke grove woorden. Straks als onze dochter of zoon komt... Snappie?
Jawel, maar ik probeer er maar niet aan te denken. Je kunt er toch niks tegen doen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:26 schreef Dizer het volgende:
Maar even serieus.. zijn jullie niet bang voor aanslagen in NL?? Ikke wel
ja wel, maar heb daarin wel dezelfde instelling als Zhenar....quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:26 schreef Dizer het volgende:
Maar even serieus.. zijn jullie niet bang voor aanslagen in NL?? Ikke wel
quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:27 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jawel, maar ik probeer er maar niet aan te denken. Je kunt er toch niks tegen doen.
Dat dus.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:26 schreef Zhenar het volgende:
maar ik ga er mijn leven niet door laten leiden. Wat gebeurt, dat gebeurt.
Airelle gaat toch ook één deze dagen/weken???quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:28 schreef Tania18 het volgende:
Mijn broer had vandaag in Londen kunnen zitten. Ik ben toch wel blij dat ze hun vakantie geannuleerd hebben.
Ik weet het niet. Tegen m'n broer zeiden ze: 'Londen is nu de meest veilige plek om naartoe te gaan, er zal heus niet zo snel nog een aanslag zijn.'quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
Airelle gaat toch ook één deze dagen/weken???
quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:28 schreef Tania18 het volgende:
Mijn broer had vandaag in Londen kunnen zitten. Ik ben toch wel blij dat ze hun vakantie geannuleerd hebben.
Dat zei ik dus laatst ook al tegen mijnzelf. Dat ze London niet nog een keer gaan bombarderen...quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Tegen m'n broer zeiden ze: 'Londen is nu de meest veilige plek om naartoe te gaan, er zal heus niet zo snel nog een aanslag zijn.'
Ja dahaag![]()
Het is bijna een soort van droge humor dat Londen nu weer gebombardeerd is... Maar dan geen leuke humor natuurlijk.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat zei ik dus laatst ook al tegen mijnzelf. Dat ze London niet nog een keer gaan bombarderen...
Tot dat het hier in NL gebeurtquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het is bijna een soort van droge humor dat Londen nu weer gebombardeerd is... Maar dan geen leuke humor natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |