Die wetenschappers moeten toch op de een of andere manier hun subsidie veilig stellen. Zo jongens, wat zullen we dit jaar een als onveilig gaan kwalificeren? Douchen, stratenboeken of zonnebrandolie?quote:Op donderdag 21 juli 2005 08:35 schreef Bastard het volgende:
http://www.nu.nl/news/561(...)ade_veroorzaken.html
Wie poste dat krantenbericht gister nou, "dat we nog leven" ? Was in de telegraaf ofzo toch
Wat nou als het alle 3 door de auto heen slingerd?quote:Op donderdag 21 juli 2005 08:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die wetenschappers moeten toch op de een of andere manier hun subsidie veilig stellen. Zo jongens, wat zullen we dit jaar een als onveilig gaan kwalificeren? Douchen, stratenboeken of zonnebrandolie?
En als je dan ook nog zo'n asociale SUV hebt met zo'n criminele bullbar dan is het natuurlijk helemaal vreselijk! Snel Den Haag! Maak wetgeving hiervoor! Strengere wetgeving met behulp waarvan we terroristen kunnen opsluiten komt later wel een keertje.quote:Op donderdag 21 juli 2005 08:41 schreef Bastard het volgende:
Wat nou als het alle 3 door de auto heen slingerd?
OOoooooo maar dat is helemaal link zeg!
Hij houdt zich angstvallig stil, ook geen post in de ochtenduren van hem gezien.quote:Op donderdag 21 juli 2005 08:52 schreef Strolie75 het volgende:
B. al iets van struik gehoord over vanavond?
Of hij is opgegeten door die dino's in zijn vijverquote:
Praat!quote:Op donderdag 21 juli 2005 08:57 schreef Quinny het volgende:
Als we een housewarming geven dan kan je hem meenemen als je wilt
Cho: Nee Gijs dat zijn prima dingen... dat gebeurt niet. Enige nadeel bij ons was dat Daan de buikdrager niet trok. Nadeel bij jou is dat je kind niet eens een koekje kan aanpakken als die op jou buik ligt....quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs zal je gebeuren zeg dat je kind op straat stuitert
Welke buikquote:Op donderdag 21 juli 2005 09:09 schreef Quinny het volgende:
[..]
Cho: Nee Gijs dat zijn prima dingen... dat gebeurt niet. Enige nadeel bij ons was dat Daan de buikdrager niet trok. Nadeel bij jou is dat je kind niet eens een koekje kan aanpakken als die op jou buik ligt....
Cho: Laat me nou niet de shoptools pakken Gijsquote:
dat ben ik hoor, B. is gewoon grootquote:Op donderdag 21 juli 2005 09:09 schreef Quinny het volgende:
[..]
Cho: Nee Gijs dat zijn prima dingen... dat gebeurt niet. Enige nadeel bij ons was dat Daan de buikdrager niet trok. Nadeel bij jou is dat je kind niet eens een koekje kan aanpakken als die op jou buik ligt....
Gijs ik ben zo blij met mn buik tegenwoordigquote:Op donderdag 21 juli 2005 09:12 schreef Quinny het volgende:
[..]
Cho: Laat me nou niet de shoptools pakken Gijs
quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs ik ben zo blij met mn buik tegenwoordig
Hij is de helft kleiner, mn broeken zakken af, ik kan mn piemel weer zien, en hij is zoiezo kleiner dan die van Tam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |