Ik leef nogquote:Op zondag 31 juli 2005 09:52 schreef Nembrionic het volgende:
En? Is TS al dood? Of leeft hij nog, is naar de dokter gegaan en gerepareerd?
dit meen je nietquote:Op zondag 31 juli 2005 13:38 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ik leef nog
't Is er nog niet van gekomen om een afspraak te maken, maar ik ga het morgen gelijk doen want ik heb er nog steeds last van.
quote:Op woensdag 14 september 2005 10:04 schreef jaguar het volgende:
geld voor jou dus ook,
gewoon gelijk een afspraak maken met de dokter
je moet niet gaan wachten tot je dood neervalt
een tinteling en geen gevoel betekend dat er iets niet goed is dus je moet gewoon even heen gaan
Hoe vaak kom je er dan?quote:Op woensdag 14 september 2005 11:28 schreef Henk-B het volgende:
Dokter is een klootzak die me niet serieus neemt !
Sukkelquote:Op zondag 25 september 2005 01:52 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ja, ik leef nog.
Probleem is er ook nog steeds, maar is wel minder geworden.
Gaat dus ws. vanzelf wel over.
Niet bij dokter geweest nog.
Heb nu alleen wel af en toe migraine warbij mij linkerhelft van m'n gezicht dood aanvoelt
Ik ook van jouquote:Op zondag 25 september 2005 01:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sukkel![]()
Ik hou niet zo van doodsverwensingen maar eerlijk....![]()
Nee serieus. Waarom ga je nou niet? Niemand heeft zoiets als jij hebt en jij denkt dat het wel overgaatquote:
Mja, geen tijd, werk de laatste tijd 70 uur per week.quote:Op zondag 25 september 2005 02:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee serieus. Waarom ga je nou niet? Niemand heeft zoiets als jij hebt en jij denkt dat het wel overgaat
Horeca?quote:Op zondag 25 september 2005 02:10 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Mja, geen tijd, werk de laatste tijd 70 uur per week.
En het werd minder dus niet meer zo irritant.
Maar ik ga binnenkort () wel even heen, vooral die migraine werkt op m'n zenuwen...
Nee, eerst werkloos (lang) en toen chauffeur.quote:
Linkerarm, linkerhelft van gezicht... Ga naar de dokter man, dit is echt niet goed...quote:Op zondag 25 september 2005 01:52 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ja, ik leef nog.
Probleem is er ook nog steeds, maar is wel minder geworden.
Gaat dus ws. vanzelf wel over.
Niet bij dokter geweest nog.
Heb nu alleen wel af en toe migraine waarbij mijn linkerhelft van m'n gezicht dood aanvoelt
ik heb hetzelfde maar dan in mun linker grote teenquote:Op donderdag 21 juli 2005 03:50 schreef pieter_pontiac het volgende:
Het voelt een beetje alsof de arm/hand slaapt, alsof je erop hebt gelegen, maar dan 24u per dag.
Iemand een idee wat dit kan zijn? Het wordt namelijk nogal irritant...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |