Hahahahaquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:23 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Ze geeft eerst wel een waarschuwing hoor. Ze heeft mij ook al bedreigd met de dood![]()
Dat kwam alleen omdat jij mijn hondje beledigdequote:Op woensdag 20 juli 2005 23:23 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Ze geeft eerst wel een waarschuwing hoor. Ze heeft mij ook al bedreigd met de dood![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:22 schreef MaRySe het volgende:
Natuurlijk wil ik met ventjes uit die jonger zijn dan mijn broertje!
Lijkt me alleen wel lache, kom je zo naar mij toe, zeg je:quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:23 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat kwam alleen omdat jij mijn hondje beledigde![]()
Je moet je principes laten varen...quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:22 schreef MaRySe het volgende:
Natuurlijk wil ik met ventjes uit die jonger zijn dan mijn broertje!
jij hebt echt een death wish he?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:24 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Lijkt me alleen wel lache, kom je zo naar mij toe, zeg je:
Ik ga je slachten met een zachte g![]()
![]()
![]()
Ik help je.quote:
omdattie dan terug schoptquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:24 schreef Eix het volgende:
Maar Imberr, nu weet ik nog steeds niet waarom je je broertje niet een trap onder zn kloten gaat verkopen om dat wachtwoord weg te krijgen.
ghaghagha (met zachte g dan wel hequote:Op woensdag 20 juli 2005 23:25 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik help je.![]()
Ons Limburgers wat uitlachen.![]()
Wat een eikel. Kom maar bij mij internetten.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:26 schreef Imberr het volgende:
[..]
omdattie dan terug schopten dan sluit ie mijn internet helemaal af!
![]()
Dreigen dat je tegen je ouders gaat zeggen dat ie rooktquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:26 schreef Imberr het volgende:
[..]
omdattie dan terug schopten dan sluit ie mijn internet helemaal af!
![]()
ja manquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:25 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik help je.![]()
Ons Limburgers wat uitlachen.![]()
Petertjuhh, jij gaat dood jongen echtquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:26 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
ghaghagha (met zachte g dan wel he![]()
krijg je keelpijn van hequote:Op woensdag 20 juli 2005 23:26 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja mantss.. zachte g is zoooo veel beter dan die domme harde g
![]()
ouder... en dat heeft geen zin want we mogen rokenquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:26 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Dreigen dat je tegen je ouders gaat zeggen dat ie rookt![]()
Die hollandse G is wat wil je zegge.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:26 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
ghaghagha (met zachte g dan wel he![]()
wat stel je je dan aan manquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:28 schreef Eix het volgende:
[..]
Die hollandse G is wat wil je zegge.![]()
Net alsof je je keel schraapt.
Bij mij in de klas was er altijd wel een leuke discussie over wat nu het ware dialect was.
Maar dat is Zittisj natuurlijk.![]()
Veier Beier!![]()
Als ik dat deed stond ik de volgende dag in de krant... Jongen dood gevonden op de kollenberg.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:27 schreef Imberr het volgende:
[..]
ouder... en dat heeft geen zin want we mogen roken
verschilt dat veel met dat van geleen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:28 schreef Eix het volgende:
[..]
Die hollandse G is wat wil je zegge.![]()
Net alsof je je keel schraapt.
Bij mij in de klas was er altijd wel een leuke discussie over wat nu het ware dialect was.
Maar dat is Zittisj natuurlijk.![]()
Veier Beier!![]()
Tsjah jammer.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:27 schreef Imberr het volgende:
[..]
ouder... en dat heeft geen zin want we mogen roken
Al moet ik wel lachen om jouw postsquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:29 schreef Petertjuhh het volgende:
Hierbij wil ik mededelen aan alle humorloze mensen dat mijn posts soms niet gemeend zijn.
Humor?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:29 schreef Petertjuhh het volgende:
Hierbij wil ik mededelen aan alle humorloze mensen dat mijn posts soms niet gemeend zijn.
audiogesprek zometeenquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
als ik t kon typen zou ik verdergaan in t limburgs maar dat kan ik nietkan t alleen praten
Moet je gewoon net zo doen als mij. Gewoon erbij vermelden als je een zachte g gebruikt.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
als ik t kon typen zou ik verdergaan in t limburgs maar dat kan ik nietkan t alleen praten
Eén van de grootste verschillen in t dialect zit in vier.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
verschilt dat veel met dat van geleen?want de helft snap ik er nooit van
alleen andere mensen uit geleen versta ik echt 100%
![]()
In je sig/ondertitel: De post is getypt met een zachte gquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:31 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Moet je gewoon net zo doen als mij. Gewoon erbij vermelden als je een zachte g gebruikt.![]()
Doe ik!quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:32 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
In je sig/ondertitel: De post is getypt met een zachte g![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:32 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
In je sig/ondertitel: De post is getypt met een zachte g![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |