Ja! Hoogstens een beetje kort (1u20min ofzo?), maar ze leken er wel erg veel zin in te hebben. En het publiek was erg tof, veel en lang klappen tussen de nummers door. Leuk bandje.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:41 schreef paella het volgende:
Het was een feestjeVeel nieuwe nummers, enkele b-kant, paar oude nummers en (leek) erg spontaan einde.
En dat smaakt heerlijk... althans het 1e album, 2e album nog niet geluisterd.. die zal ik over een week of 2 wel binnen krijgen...quote:Op maandag 6 november 2006 17:12 schreef paella het volgende:
het heeft ook best allemaal een 70s feelgood sausje allemaal.
Ja dat zag ik vanmiddag ook. Binnenkort maar eens beluisteren dan, ben wel benieuwd na de reactie hier.quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:05 schreef placebeau het volgende:
ik heb de CD gekocht want hij was keigoedkoop.
Oeh interessant. Denk dat ik er wel heen gaquote:Op vrijdag 17 november 2006 07:51 schreef paella het volgende:
En hup, ze komen weer in Paradiso:
THE MAGIC NUMBERS
Ik heb 'm nu meerdere keren geluisterd en hij groeit!quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:57 schreef pfaf het volgende:
Ik vind het tempo over de hele plaat nog wel aardig hoog liggen, dat valt me niet tegen. Maar de geniale aanstekelijkheid ontbreekt op het eerste gehoor, maar wellicht moet ik 'm vaker dan één keer luisteren.
Hm, dat begrijp ik geloof ik niet.quote:Op zaterdag 18 november 2006 09:17 schreef peaceman het volgende:
Op een donderdag
Dat wordt dus niks...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |