Het is echt heel leukquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ken ze absoluut niet, maar ook ik ga naar Tivoli om maar eens kennis met ze te gaan maken. Ik ben erg nieuwsgierig, en ik denk dat het heel leuk gaat worden..
Ga mee dan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:26 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Het is echt heel leuk. Denk wel dat jij het gezallich gaat vinden.
Het is uitverkochtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:46 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ga mee dan..
Pas op ! Dit is een serieuze uitnodiging !
Ik sta op de gastenlijst. Ik wil best eens even gaan porren en kijken of ik voor jou nog iets kan fix0ren. Ik garandeer niks, maar het is me wel de moeite waard om het te proberen.quote:
Dat zijn er twee, ik heof er maar eentje dan. Maar tof, ik hoor van je.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
En die gast hierboven dan die zijn kaarten kwijtwou, kan je die niet alsnog mailen of ie ze al kwijt is ?
Die 'gast hierboven' is ze al kwijtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik sta op de gastenlijst. Ik wil best eens even gaan porren en kijken of ik voor jou nog iets kan fix0ren. Ik garandeer niks, maar het is me wel de moeite waard om het te proberen.
En die gast hierboven dan die zijn kaarten kwijtwou, kan je die niet alsnog mailen of ie ze al kwijt is ?
Even checken hoor, maar heb je je ouwe telefoonnr nog ? Ik heb je nl net een smsje gestuurd en ik weet niet of het is aangekomen. Het mijne is ieg nogsteeds hetzelfde. Als je het niet meer hebt, vraag het maar aan Robin.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:11 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Dat zijn er twee, ik heof er maar eentje dan. Maar tof, ik hoor van je.
De eikel. Ik heb je iig een mailtje gestuurd naar het adres uit je profiel.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nou, de jongen op wie ik mijn hoop had gevestigd gaat zelf al. Eilaasch. Maar, kom anders met een andere reden een keer hier ofzo..
Hij is geen eikel, hij weet klaarblijkelijk ook wat leuk is.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:23 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
De eikel. Ik heb je iig een mailtje gestuurd naar het adres uit je profiel.
Oei... stond je tevergeefs bij de ingang?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ben uiteindelijk niet geweest omdat er iets mis ging met de gastenlijst..
Nee, ik wist het vantevoren, maar ik baalde wel. Ik hoorde trouwens verschillende meningen over het concert. Mijn vriend was er ook, en die was er niet wild van, terwijl twee andere meisjes die ik tegenkwam gisteravond die ook geweest waren compleet lyrisch waren. Wat vonden jullie ?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oei... stond je tevergeefs bij de ingang?
Kan me voorstellen dat je baalde...quote:Op zondag 26 februari 2006 21:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nee, ik wist het vantevoren, maar ik baalde wel. Ik hoorde trouwens verschillende meningen over het concert. Mijn vriend was er ook, en die was er niet wild van, terwijl twee andere meisjes die ik tegenkwam gisteravond die ook geweest waren compleet lyrisch waren. Wat vonden jullie ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |