Baileys is best lekker. Ik heb me daarin klemgezopen in het vliegtuigquote:
En wat doen jullie allemaal lastig, ik ben 15 en laatst was ik met een paar man uit mn klas (ook allen 15) bij tapas wat gaan drinken en we kregen gewoon Baileys en al.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:48 schreef Imberr het volgende:
[..]
met mijne is dat best te doenniet dat ik met haar omga daar maar dan zoek ik wat mensen van mijn eigen leeftijd (naja..das meestal 18+ dan
) en als ik drank wil vraag ik dat gewoon aan mijn moeder
krijg smaakquote:
ik ben even oudquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:51 schreef taart het volgende:
[..]
op zo'n leeftijd is dat ook niet zo gek![]()
![]()
met mijn lengte krijg ik dat niet voor elkaar hoorquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:51 schreef Eix het volgende:
Ik ben weer terug, mn moeder is alweer happy.![]()
[..]
En wat doen jullie allemaal lastig, ik ben 15 en laatst was ik met een paar man uit mn klas (ook allen 15) bij tapas wat gaan drinken en we kregen gewoon Baileys en al.![]()
![]()
Gewoon een jongen van 18 versierenquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
met mijn lengte krijg ik dat niet voor elkaar hoor![]()
hoe groot ben je danquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:51 schreef taart het volgende:
[..]
op zo'n leeftijd is dat ook niet zo gek![]()
![]()
Ik snapte het om eerlijk te zijn zelf ook niet, maar er stond een jonge knul achter de bar dus daardoor kwam t denk ik.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
meisjes komen wel eerder in een café/discotheekquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
Wil je erover praten? => http://www.aa-nederland.nl/quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:53 schreef Imberr het volgende:
[..]ik zuip meer dan gemiddeld kind van mijn leeftijd hoor
toen had je nog geen id plichtquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:54 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik snapte het om eerlijk te zijn zelf ook niet, maar er stond een jonge knul achter de bar dus daardoor kwam t denk ik.![]()
Maar je kan toch wel gewoon bier krijgen hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |