ja ga niet alles terrug lezenquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:45 schreef Imberr het volgende:
[..]
Als je ff terugleest kan je lezen dat ik nu niet op msn kan
ohja, dat was ik vergetenquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:45 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
moet je 16 voor zijnen met dat id plicht van tegenwoordig is dat niet meer te doen
![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:45 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Die duurt toch 4 dagen? Met die gele en die bolletjes truien ?
Dan moet je met je moeder naar de kroeg gaan en van haar bier krijgen en dan een vriend van je moeder tegenkomen en daarmee naar een andere kroeg gaan (met je moeder en die vriend dus) en dan van die vriend tequile met bitter lemon krijgenquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:44 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Wellus, je mag officieel nog geen bier![]()
met mn moeder naar de kroegquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dan moet je met je moeder naar de kroeg gaan en van haar bier krijgen en dan een vriend van je moeder tegenkomen en daarmee naar een andere kroeg gaan (met je moeder en die vriend dus) en dan van die vriend tequile met bitter lemon krijgen![]()
![]()
Die duurt 3 weken Maryse. Maar dat geeft niet hoor.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:45 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Die duurt toch 4 dagen? Met die gele en die bolletjes truien ?
Tis maar net waar je zin in hebtquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die duurt 3 weken Maryse. Maar dat geeft niet hoor. [afbeelding]
Puur tequillaquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dan moet je met je moeder naar de kroeg gaan en van haar bier krijgen en dan een vriend van je moeder tegenkomen en daarmee naar een andere kroeg gaan (met je moeder en die vriend dus) en dan van die vriend tequile met bitter lemon krijgen![]()
![]()
met mijne is dat best te doenquote:
tel de dagen af tot mijn 18 verjaardagquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:38 schreef MaRySe het volgende:
Wie is hier 16 of ouder?
31 maart 18 gewordenquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:48 schreef joupee het volgende:
[..]
tel de dagen af tot mijn 18 verjaardag![]()
helaas duurt dat nog 3 4 maanden![]()
met mijne, hell noquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:48 schreef Imberr het volgende:
[..]
met mijne is dat best te doenniet dat ik met haar omga daar maar dan zoek ik wat mensen van mijn eigen leeftijd (naja..das meestal 18+ dan
) en als ik drank wil vraag ik dat gewoon aan mijn moeder
Inderdaad, de een interesseert het wat meer dan de ander. Wat is nou iets waar jij helemaal wild van wordt?quote:
Baileys is best lekker. Ik heb me daarin klemgezopen in het vliegtuigquote:
En wat doen jullie allemaal lastig, ik ben 15 en laatst was ik met een paar man uit mn klas (ook allen 15) bij tapas wat gaan drinken en we kregen gewoon Baileys en al.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:48 schreef Imberr het volgende:
[..]
met mijne is dat best te doenniet dat ik met haar omga daar maar dan zoek ik wat mensen van mijn eigen leeftijd (naja..das meestal 18+ dan
) en als ik drank wil vraag ik dat gewoon aan mijn moeder
krijg smaakquote:
ik ben even oudquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:51 schreef taart het volgende:
[..]
op zo'n leeftijd is dat ook niet zo gek![]()
![]()
met mijn lengte krijg ik dat niet voor elkaar hoorquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:51 schreef Eix het volgende:
Ik ben weer terug, mn moeder is alweer happy.![]()
[..]
En wat doen jullie allemaal lastig, ik ben 15 en laatst was ik met een paar man uit mn klas (ook allen 15) bij tapas wat gaan drinken en we kregen gewoon Baileys en al.![]()
![]()
Gewoon een jongen van 18 versierenquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
met mijn lengte krijg ik dat niet voor elkaar hoor![]()
hoe groot ben je danquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:51 schreef taart het volgende:
[..]
op zo'n leeftijd is dat ook niet zo gek![]()
![]()
Ik snapte het om eerlijk te zijn zelf ook niet, maar er stond een jonge knul achter de bar dus daardoor kwam t denk ik.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
meisjes komen wel eerder in een café/discotheekquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
Wil je erover praten? => http://www.aa-nederland.nl/quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:53 schreef Imberr het volgende:
[..]ik zuip meer dan gemiddeld kind van mijn leeftijd hoor
toen had je nog geen id plichtquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:54 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik snapte het om eerlijk te zijn zelf ook niet, maar er stond een jonge knul achter de bar dus daardoor kwam t denk ik.![]()
Maar je kan toch wel gewoon bier krijgen hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |