Morgen komen ze langs Millau, dan ga ik kijken!quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:27 schreef Petertjuhh het volgende:
Iemand die hier de tour kijkt?
Ik.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:28 schreef Imberr het volgende:
wie is er vannacht rond een uur of 1 of 2 nog op msn?? en blijft dan samen met mij tot een uur of 5?![]()
Ik kan er dan zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:28 schreef Imberr het volgende:
wie is er vannacht rond een uur of 1 of 2 nog op msn?? en blijft dan samen met mij tot een uur of 5?![]()
* brainster meldtquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:28 schreef Imberr het volgende:
klinkt zooo foutquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:27 schreef Jaguarized het volgende:
Imberr, MSN al gefixt? Ik heb de wepkem weer.
ja, maar of ik er dan ook echt ben valt te betwijvelenquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:28 schreef Imberr het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:28 schreef Imberr het volgende:
Ze wilde hem gister graag aanhebben, toen had ik hem niet, lag bij een homie omdat die een tjik moest versieren.quote:
ik heb ook sinds vandaag weer een nieuwe webcamquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ze wilde hem gister graag aanhebben, toen had ik hem niet, lag bij een homie omdat die een tjik moest versieren.![]()
Ik misschien, heel misschien. Als je me nog aardig vind?quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:28 schreef Imberr het volgende:
Mijn zus heeft hier de webcam, dus dat kan ik al vergeten.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:30 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
ik heb ook sinds vandaag weer een nieuwe webcam![]()
Wat voor 1 heb je gekocht?quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:30 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
ik heb ook sinds vandaag weer een nieuwe webcam![]()
Heeft die pc standaard niet msn 4.7 ofzo? Dat was in elk geval bij mijn oom in Antwerpen, kon ik toch lkkr chatten zonder zooi te hoeven installeren.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:31 schreef Imberr het volgende:
Ik kan dus nu niet op msn want mijn broer heeft op mijn pc 2 accounts gezet en op 1 account een wachtwoord en daar kan ik niet op maar via alleen die account kan je dingen installeren... en dus kan ik nu geen msn installeren en mijn broer komt echt niet meer op mijn pc...dus ik moet wachten tot 1 of 2 uur 's nachts voordat ik weer op msn kan want dan kan ik op de pc van mijn moeder
snap je?
Oeh heb ik ook.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:32 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
gewoon 1 weet ik veel van creative![]()
Ik niet. Er valt hier niks te beleven.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:33 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Het kliekje is wel groot geworden!
Wie gaat er nog uit vanavond?
Morgen ben ik te vinden in 't Vierkantquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:33 schreef MaRySe het volgende:
[..]
nope..want dan zegtie dat er een nieuwe versie is en dat ik die moet installeren om door te kunnen gaanquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:32 schreef Eix het volgende:
[..]
Heeft die pc standaard niet msn 4.7 ofzo? Dat was in elk geval bij mijn oom in Antwerpen, kon ik toch lkkr chatten zonder zooi te hoeven installeren.![]()
Hoiquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:33 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Is woensdagavond stapavond bij jullie? Hier donderdagavond..quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:33 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag uitgegaan. Rowwen Hèze.quote:
Zo ver waren ze gelukkig in Belgie nog niet.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
nope..want dan zegtie dat er een nieuwe versie is en dat ik die moet installeren om door te kunnen gaan![]()
Hallo, ik ben pekel. Ik ben nieuwsposter sport. Ik voetbal, ik woon in Emmen en ben 15.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:35 schreef MaRySe het volgende:
Hoi brainster, Pekel stel jezelf eens voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |