je wil echt dat we zeggen dat je lekker bent of niet?quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
weet ik t..denken dat ik 12 ben ofzo?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en net alsof die uberhaubt op mij zullen vallenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
idd, val dr ook niet opquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:59 schreef BObNL het volgende:
[..]
is een leuke lengte voor een meid. Lange meidenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je ziet der toch leuk uitquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
weet ik t..denken dat ik 12 ben ofzo?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en net alsof die uberhaubt op mij zullen vallenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Laat es een foto zienquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:59 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
je wil echt dat we zeggen dat je lekker bent of niet?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
fotoboek ..quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:00 schreef Frazz het volgende:
[..]
Laat es een foto zienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volgens mij kom ik in de dagcijfers van Arcee.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:58 schreef Frazz het volgende:
Tering jantje, een sneltrein gaat nog langzamer dat dit topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Staat zo lullig bij mij, ben zelf 1,65 ofzoquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:59 schreef BObNL het volgende:
[..]
is een leuke lengte voor een meid. Lange meidenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hmm ze heeft geen fotoboek knopjequote:Op woensdag 20 juli 2005 23:00 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
fotoboek ..
sorryom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat best klein jaquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:00 schreef Imberr het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en ik zit ergens tussen 1.50 en 1.60om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nouja je groeit nog tot je 18equote:Op woensdag 20 juli 2005 23:00 schreef Imberr het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en ik zit ergens tussen 1.50 en 1.60om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat weet ze zelf toch welquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:59 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
je wil echt dat we zeggen dat je lekker bent of niet?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nee, dat doen jongens..meiden zijn rond hun 16e al uitgegroeid en ik nu al btw...quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:01 schreef BObNL het volgende:
[..]
nouja je groeit nog tot je 18eom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je bent lekkerquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:00 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
ik was er achter gekomenquote:
johquote:
Dus ik blijf 1.65quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:01 schreef BObNL het volgende:
[..]
nouja je groeit nog tot je 18eom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
neejoh niet zo negatief * aai over bol, ik heb ook een stop van 2 jaar gehadquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:02 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee, dat doen jongens..meiden zijn rond hun 16e al uitgegroeid en ik nu al btw...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
lange meiden = lange benen = lekker kontjequote:Op woensdag 20 juli 2005 22:59 schreef BObNL het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Och, maak je niet druk. T komt wel goed hoor.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:02 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee, dat doen jongens..meiden zijn rond hun 16e al uitgegroeid en ik nu al btw...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als jongen is het inderdaad veel ergerquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:04 schreef Eix het volgende:
Ik ken n jongen die gaat nu naar de 4e maar de gemiddelde brugger is nog groter dan m.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Best zielig eigenlijk maar ja.
Heej ik als jonge vin het helemaal erg da ik klein ben, zoek maar es een leuke meid die kleiner isquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:02 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop